Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 001202
 
Opdracht: Creatieve Ontwikkelaar Huisvestingconcepten
 
Sluitingsdatum: 2017-09-04 17:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Facilitair, ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:
Startdatum
27-11-2017
Einddatum
31-12-2017
Optie tot verlenging
Ja, maximaal 12 maanden (2 x 6 maanden)
Uren per week
24


Opdracht omschrijving
De Politie heeft in 2016 een huisvestingsconcept uitgewerkt voor de nieuwbouw en renovatie van robuuste basisteams, district en eenheidskantoren. De besluitvorming over deze concepten is ondertussen afgerond. Voor de implementatie van deze concepten wordt een programma gestart. Dit programma bestaat uit de volgende deelprogramma’s:
Doorontwikkeling van het huisvestingsconcept (onder meer voor panden die niet ingrijpend worden gerenoveerd);
De uitwerking en toepassing van de concepten in huisvestingsprojecten;
De implementatie van de concepten bij de gebruikers in de eenheden.
 
Het programma wordt voorjaar 2017 gestart en gaat een aantal jaren duren. Ondertussen gaat de sector huisvesting, afdeling ruimtemanagement, team Advies en Innovatie door met de doorontwikkeling van het huisvestingstingsconcept en de toepassing op projecten. Hiervoor hebben we extra ondersteuning nodig.
Voor wat betreft de duur van de opdracht; voor nu is in de aanvraag 31-12-2017 als einddatum opgenomen, echter wordt het contract in alle waarschijnlijkheid verlengd tot 26-05-2018 met een optie op verlenging van 2 keer voor de duur van 6 maanden. 
Doelstelling
Het team Advies en Innovatie (A&I), waar de Creatieve Ontwikkelaar Huisvestingconcepten onderdeel vanuit maakt, is verantwoordelijk voor het flexibiliseren, standaardiseren en moderniseren van de bouwstenen van het politie vastgoed en adviseren van stakeholders.


Verantwoordelijkheden
Als Creatieve Ontwikkelaar Huisvestingconcepten ben je verantwoordelijk voor:
Het vertalen van ontwikkelingen buiten de politie naar creatieve werkplek/kantoorconcepten voor politievastgoed;
Het bedenken en vertalen van innovatieve concepten / indelingen en heeft hierbij oog voor schoonheid, vormgeving en creativiteit;
Het uitwerken en actueel houden van inrichtingsconcepten op basis van de bouwstenen voor diverse werkplekconcepten;
Het toepassen van creatieve oplossingen in projecten.


Vakmatige taken
Bovengenoemde verantwoordelijkheden zijn vakmatige taken. 
Leidinggevende taken
Niet van toepassing.


Contacten
Belangrijkste stakeholders zijn:
 
Overige onderdelen van facilitair management waaronder Projectmanagement, Technisch Beheer en Inkoop;
Communicatie;
Architecten;
Operatie (de gebruikers zelf).
Inzet in de lijn of project
Het betreft tijdelijke extra capaciteit vanuit Ruimte Management t.b.v. ontwikkeling instrumenten en koppeling aan projecten. 
Opleiding
Minimaal een afgeronde geaccrediteerde HBO opleiding in de richting van Bouwkunde of Architectuur.
Werkervaring
Minimaal 3 jaar werkervaring als projectmanager /  adviseur in creatieve huisvestingsoplossingen;
Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het vakgebied;
Passie voor architectuur en techniek;
Beheersing van de volgende programma’s: AutoCad, SketchUp, AdobeCS; Revit is een pré.


Competenties
Onze nieuwe collega is leergierig, initiatiefrijk, legt gemakkelijk contact en beschikt over relativeringsvermogen en pragmatisme. Plezier in het ontwikkelen en toepassen van innovatieve oplossingen, een sterk analytisch vermogen en goede communicatieve vaardigheden zijn onontbeerlijk. We zoeken iemand die graag en gemakkelijk samenwerkt, maar ook uitstekend zelfstandig kan opereren. 
Kortom, wij zoeken een creatieve, betrouwbare, resultaatgerichte teamspeler met gedrevenheid en overtuigingskracht. Organisatiesensitiviteit en een goed gevoel voor sociale verhoudingen zijn essentieel, evenals een gezond gevoel voor humor.
 
 
 
 
Prijs:
De Offerte met de laagste prijs ontvangt de maximale score voor het prijsonderdeel en de Offertes met een hogere prijs ontvangen een score die daarmee in verhouding staat volgens onderstaande formule.
 
Kwaliteit:
Kwaliteit wordt beoordeeld op basis van de gestelde wensen.
 
Formules:
De formule voor toekenning van de score is als volgt:
prijs score = ( 1 - ( ( uw prijs - laagste prijs ) / laagste prijs ) ) * 100, maar nooit lager dan 0
kwaliteit score = behaalde kwaliteitspercentage
totaalscore = ( prijs score * prijs weging ) + ( kwaliteit score * kwaliteit weging )
 
De scores van de Offertes resulteren in een rangorde. De hoogstscorende Offerte staat op rangorde 1, de daaropvolgend hoogstscorende krijgt rangorde 2, etc. De Externe met de hoogstscorende Offerte zal worden uitgenodigd voor het verificatiegesprek. In de uitnodiging voor het verificatiegesprek wordt tevens een verzoek gedaan tot het opleveren van de eerste bewijsmiddelen, zoals kopieën van diploma’s en certificaten. Deze bewijsmiddelen zullen, na ontvangst door de Inhuurdesk, worden getoetst op het voldoen aan de eisen. De exacte bewijsmiddelen, en de aanlevermethode wordt gecommuniceerd in de uitnodiging. Het niet tijdig overleggen van de gevraagde bewijsstukken zal aanleiding geven tot het terzijde leggen van de Offerte. 
 
Het verificatiegesprek dient ter verificatie van de gestelde eisen en ter verificatie van of de score van de schriftelijke beoordeling op de gunningscriteria terecht is toegekend. Indien de verificatie geen aanleiding geeft tot een lagere score dan aanvankelijk is toegekend tijdens de beoordeling en het voldoen aan de gestelde eisen bevestigd, dan geldt dat de Offerte van deze Externe de beste prijs/kwaliteit verhouding heeft en komt daarmee in aanmerking voor gunning van de Opdracht. Indien in de Opdracht meer dan één Externe wordt gevraagd, wordt het aantal beoogde aan te stellen Externen uitgenodigd voor het verificatiegesprek op basis van de hoogste posities in de rangorde.
 
Als op basis van de rangorde, door een gelijke score, meer dan één Externe in aanmerking komt voor het verificatiegesprek geeft het criterium prijs de doorslag en wordt de Externe van de Offerte met de laagste prijs uitgenodigd voor het verificatiegesprek. Indien ook de prijs van de gelijk eindigende Offertes gelijk is, dan is de volgorde van binnenkomst van de Offerte doorslaggevend, waarbij de Offerte die als eerste compleet in de applicatie staat de hoogste positie in de rangorde krijgt.
 
Indien uit het verificatiegesprek blijkt dat niet is voldaan aan één of meerdere eisen, dan wordt de betreffende Offerte uitgesloten van de procedure en uit de rangorde genomen. De Externe met de nieuwe hoogstscorende Offerte in de rangorde zal dan worden uitgenodigd voor het verificatiegesprek.
 
Indien uit het verificatiegesprek blijkt dat te veel punten zijn toegekend in de schriftelijke beoordeling, dan wordt dit gecorrigeerd in de beoordeling. De nieuwe rangorde wordt na de correctie opnieuw vastgesteld. Indien de Offerte van de Externe met wie het verificatiegesprek is gehouden niet meer de hoogst scorende in de nieuwe rangorde is, zal de Externe van de hoogstscorende Offerte in de nieuwe rangorde voor het verificatiegesprek worden uitgenodigd.
Gunningscriteria
Sortering
Beste prijs-kwaliteitsverhouding
Gewicht van prijs : 15 %
Gewicht van kwaliteit : 85 %
Aanvullende informatie
Nadrukkelijk verzoeken wij u geen telefonisch of per e-mail contact op te nemen met de Politie om inhoudelijke vragen te stellen inzake deze aanvraag. Vragen betreffende deze aanvraag kunnen uitsluitend in de applicatie van de Inhuurdesk Politie (www.inhuurdeskpolitie.nl) worden voorgelegd binnen de gestelde termijnen. Alle gegadigden worden vervolgens door middel van de Nota van Inlichtingen (NvI) in de applicatie op de hoogte gesteld van de antwoorden op de vragen.
II. Voorwaarden offerte
cv informatie
Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 7 pagina's A4. Inhuurdesk Politie behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het cv en/of referentie voorkomen. In het cv dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum (dd-mm-jjjj) van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template. Maakt u geen gebruik van bijgevoegd template zal uw bieding terzijde worden gelegd.
Bewijsmiddelen
Inschrijvers dienen aantoonbaar te voldoen aan hetgeen zij verklaren in hun Offerte. Ter verificatie dient Inschrijver op verzoek van de Inhuurdesk bewijsmiddelen te overleggen. De inhuurdesk stelt de Inschrijver hiervan op de hoogte middels een schriftelijk verzoek. Het niet tijdig overleggen van de gevraagde bewijsstukken zal aanleiding geven tot het terzijde leggen van de Offerte met tot gevolg dat deze van de beoordeling is uitgesloten.
Geheimhoudingsverklaring
De geheimhoudingsverklaring dient de kandidaat ook binnen de termijn van 7 kalenderdagen na voornemen tot gunning te overhandigen aan de Inhuurdesk. De geheimhoudingsverklaring kunt u hieronder raadplegen.
Document
Geheimhoudingsverklaring.pdf
Tarieven
Zoals vermeld in de Voorwaarden inzake inhuur derden geldt expliciet dat bijkomende kosten zoals eventuele reis-, verblijfs- en parkeerkosten en de reisduur voor woon-werkverkeer niet door de Politie voor vergoeding in aanmerking komt.
Screening
Een voorwaarde voor definitieve gunning is dat de Externe het positieve screeningsadvies of de Verklaring van Geen Bezwaar overlegt na afronding van screening. De screening neemt 6-15 weken tijd in beslag. U dient hier rekening mee te houden. Het screeningsproces kan leiden tot opschuiven van de startdatum van de opdracht. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
III. Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
 
De Externe is inzetbaar vanaf 27 november 2017 (of indien mogelijk zoveel eerder als de screening akkoord is) tot en met 31 december 2017 voor 24 uur per week.
 
Voor wat betreft de duur van de opdracht; voor nu is in de aanvraag 31-12-2017 als einddatum opgenomen, echter wordt het contract in alle waarschijnlijkheid verlengd tot 26-05-2018 met een optie op verlenging van 2 keer voor de duur van 6 maanden. 
 
De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van het kandidaten onderzoek. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de Opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de aanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Beoordeling en verificatie van uw offerte
Prijs (eisen)
 
Minimaal: € 80,00
Maximaal: € 100,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Kwaliteit (eisen)
 
Eis 1: Onder een cv verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de Externe. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 7 pagina's A4.
Sjabloon : CV template Algemeen 1.2.doc
 
Eis 2: Minimaal 3 jaar werkervaring als projectmanager /  adviseur in creatieve huisvestingsoplossingen;
 
Benoem deze eis en het subnummer van deze eis expliciet op het CV. Benoem daarnaast de werkzaamheden, de naam van de opdrachtgever(s.), de perioden [mm-jjjj] en geef een toelichting op het CV van uw werkervaring als projectmanager / adviseur in creatieve huisvestingsoplossingen.  
 
Bij het niet benoemen van het aantal jaren werkervaring, de werkzaamheden en bij welke opdrachtgever deze kennis is opgedaan, zal de aanbieding terzijde worden gelegd.
 
EIS 3: De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken: 
 
- Creativiteit: Bekijkt vraagstukken vanuit verschillende invalshoeken. Komt tot originele, oorspronkelijke en vernieuwende ideeën of oplossingen voor problemen die met de functie verband houden.
 
- Sociale vaardigheid: Beweegt zich tactvol en gemakkelijk in contacten met anderen. Is in staat met zijn optreden emoties en de sociale interactie te beïnvloeden.
 
- Samenwerken: Heeft oog voor het groepsbelang en draagt actief bij aan het gemeenschappelijke resultaat.
 
- Resultaatgerichtheid: Maakt een vertaalslag van doelen naar beoogde resultaten en weet deze op een efficiënte en effectieve wijze te realiseren. Toont zich aanspreekbaar op resultaten.
 
- Organisatie sensitiviteit: Speelt in op interne politiek en is alert op veranderingen binnen de organisatie. Onderkent de invloed en de gevolgen van eigen beslissingen of activiteiten op de andere organisatieonderdelen.
 
Bovenstaande competenties moeten middels concrete voorbeelden duidelijk uitkomen tijdens het verificatiegesprek. Geef aan op welke wijze de competenties worden toegepast bij de uitvoering voor het gunnen van opdracht. Bij het niet voldoende aantonen zal aanbieding terzijde worden gelegd.
 
Eis 4: Minimaal een afgeronde HBO opleiding in de richting van Bouwkunde of Architectuur. 
 
Deze afgeronde en erkende opleiding moet duidelijk zijn benoemd in het CV van de kandidaat. Benoem bij elke opleiding of deze is afgerond en wanneer diploma is behaald. Bij het niet benoemen of diploma is behaald zal de aanbieding terzijde worden gelegd.
 
De uitgenodigde kandidaat dient (minimaal een dag) voor het verificatiegesprek bewijsmiddelen zoals kopie diploma(s)/certificaten te kunnen overleggen aan de inhuurdesk. Bij het niet tijdig indienen zal dit leiden tot uitsluiting van de aanvraag.
Gunningscriteria (wensen)
40 %
WENS 1: Aantoonbare kennis van en ervaring met de volgende programma’s: AutoCad, SketchUp, AdobeCS; Revit.
 
De werkervaring / kennis zoals gevraagd in de wensen moet middels concrete voorbeelden duidelijk zijn in het CV van de kandidaat. Noem het(sub) nummer van de wens en benoem de werkzaamheden waaruit blijkt dat je aan de wens voldoet. de functie, werkzaamheden, naam van de opdrachtgever(s) en de periode [dd-mm-jjjj]. 
Bij het niet duidelijk benoemen zal dit leiden tot geen toekenning van punten.
30 %
WENS 2: Op de hoogte van de laatste ontwikkelingen in het vakgebied. 
 
Bovenstaande moet middels concrete voorbeelden duidelijk uitkomen tijdens het verificatiegesprek. Bij het niet voldoende aantonen zal aanbieding opnieuw beoordeeld worden.
30 %
WENS 3: Passie voor architectuur en techniek. 
 
Bovenstaande moet middels concrete voorbeelden duidelijk uitkomen tijdens het verificatiegesprek. Bij het niet voldoende aantonen zal aanbieding opnieuw beoordeeld worden.
Geldende voorwaarden
20170522 Begrippenlijst Applicatie Inhuurdesk Politie 2.0.pdf 
20170720 Voorwaarden Offerteprocedure 3.0.pdf 
ARVODI 2016.pdf 
Template inleenopdracht.pdf 
Voorwaarden-inzake-inhuur-derden.pdf 
Planning
Start publicatie 
23-08-2017 00:00 
Einddatum vragen
25-08-2017 17:00 
Beantwoording vragen
28-08-2017 23:59 
Sluiting publicatie
04-09-2017 17:00 
Beoordeling offertes (vanaf)
05-09-2017 00:00 
Verwachte terugkoppeling
20-11-2017 23:59 
 
 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden