Aanvraagnummer
|
1362
|
Aanvang
|
1 oktober 2017
|
Duur
|
8 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
1 maal 8 maand(en)
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
16 tot 20
|
Verloopt op
|
30-08-2017 09:00
|
Opdracht
De gemeente is voor de afdeling Ontwikkeling op zoek naar een assistent-projectmanager. Je komt te werken in het cluster Projectmanagement van de afdeling Ontwikkeling. De afdeling Ontwikkeling bestaat daarnaast uit de taakvelden Taakeenheid Economie, Grondzaken & Planeconomie en Civiel, stedenbouw & ondersteuning. De afdeling is verantwoordelijk voor de realisatie van woningbouwprojecten, bedrijvenparken, maatschappelijke voorzieningen, infra projecten en natuur- en recreatiegebieden.
Werkzaamheden
Voor het woningbouwproject Ackerswoude (ca. 1.000 woningen) zoeken wij een assistent-projectmanager. Hij of zij gaat onder directe aansturing van de projectmanager aan de slag met het oplossen van praktische vraagstukken die zich voordoen bij de realisering van de woningbouw, die momenteel in meerdere bouwstromen tegelijkertijd plaatsvindt. Daarbij moet worden gedacht aan begeleiding en aansturing van dagelijkse werkzaamheden zoals:
Het bewaken van de procesgang van het project (planning en organisatie);
Communicatie met partijen, bewoners en andere belanghebbenden (o.a. klachtenafhandeling);
Deelname aan overleggen met contractpartners, bestuur en bewoners;
Voorbereiden van (bestuurlijke) adviezen;
Aansturing van het stedenbouwkundig proces.
Kennis/Ervaring
Praktische en theoretische kennis van ruimtelijke projecten (incl. stedenbouw)
Beheersen projectmatig werken
Inzicht in de financiële, personele en organisatorische cq. uitvoeringsgerichte aspecten van projecten
Vaardigheid in het opstellen van bestuurs- en managementrapportages
Vaardigheid in het onderhouden van relaties met relevante stakeholders in het kader van het project
Vaardigheid in oplossingsgericht werken
Gunningscriteria (weging)
Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar in een soortgelijke functie als assistent-projectmanager (35 punten)
Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 3 binnen een gemeentelijke organisatie (25 punten)
Afgeronde HBO- of WO-opleiding in het vakgebied bouwen (25 punten)
Selectiegesprek in tweede beoordelingsfase (15 punten)
|