Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 1381
 
Opdracht: Regievoerder Omgevingsdienst/gemeentelijke milieutaken
 
Sluitingsdatum: 2017-09-13 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

1381

Aanvang

Z.s.m.

Duur

tot 1 maart 2018

Opleidingsniveau

HBO

Optie tot verlenging

Mogelijk maar nog niet bekend.

Regio

Utrecht

Uren per week

16-24

Verloopt op

13-09-2017 09:00

 

 

Opdracht
Je bent het dagelijkse aanspreekpunt voor zowel de gemeente als de ODRU en je zorgt voor verbinding tussen beide organisaties;
Je bent verantwoordelijk voor het opstellen en vaststellen van het Uitvoeringsprogramma 2018, in nauw overleg met de accountmanager van de ODRU en betrokken medewerkers van de gemeente;
Je monitort de voortgang van de uitvoering van de taken met behulp van maand- en kwartaalrapportages. Wanneer nodig, zorg je voor bijsturing;
In nauw overleg met de financieel consulent zorg je voor de financiële afsluiting van het uitvoeringsprogramma 2017. Je maakt afspraken met ODRU met betrekking tot de eindafrekening en je verzorgt rapportage in het kader van de gemeentelijke P&C cyclus;
Je voert regie op de inzet van de ODRU op milieutaken van de gemeente, zowel gericht op uitvoering als op taken van meer beleidsmatige aard Daarbij kun je denken aan: provincie brede inventarisatie van asbestverdachte daken, loodverontreiniging in de bodem, transitie bodemtaken, Besluit omgevingsrecht 1 juli 2017;
Je verzorgt de integrale advisering en (regionale) afstemming van de vergadering van het Algemeen Bestuur op 14 december 2017, waar de portefeuillehouder aan deelneemt;
Je zorgt voor afstemming met de portefeuillehouder en informeert college en raad/raadsrapporteur over ontwikkelingen met betrekking tot ODRU. Daarnaast draag je zorg voor het besluitvormingsproces;
Samen met regievoerders van andere gemeenten neem je deel aan het tweemaandelijkse regievoerdersoverleg.
Je bent aanspreekpunt in zaken met betrekking tot het Commissie Regionaal Overleg vliegveld Hilversum (CRO-H) en zorgt voor afstemming met de portefeuillehouder. Je wordt hierin geadviseerd door ODRU.
 
 
Wat breng je mee?
Een afgeronde HBO-opleiding op het gebied van milieu of vergelijkbaar
Ervaring met het opzetten en monitoren van een uitvoeringsprogramma is een pré
Je bent bekend met relevante wet- en regelgeving voor gemeentelijke milieutaken
Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie voor een gemeente;
Je kunt goed plannen en organiseren, bent daadkrachtig, flexibel en klantgericht
Je kunt goed samenwerken maar ook zelfstandig kun je prima functioneren
Je bent pro-actief en denkt in oplossingen in plaats van in problemen
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden