Aanvraagnummer
|
1442
|
Aanvang
|
23 oktober 2017
|
Duur
|
3 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
3 maal 3 maand(en)
|
Regio
|
Noord-Holland
|
Uren per week
|
16
|
Verloopt op
|
16-10-2017 09:00
|
Opdracht
De gemeente is op zoek naar een energieke vastgoedprofessional met passie voor grondzaken en een juridisch/administratieve achtergrond die het leuk vindt om te helpen het vastgoedteam van de gemeente Hilversum verder te professionaliseren. Tot de taken behoren de onderstaande zaken:
Verkopen van gronden en gebouwen die de gemeente wil afstoten.
Reageren op verzoeken tot aankoop snippergroen.
Verhuren en verpachten van gronden die de gemeente in portefeuille beheert.
Inrichten en bijhouden van een vastgoedadministratie.
Klankbord voor de vastgoedcollega’s en vervanging bij afwezigheid van collega’s.
Je komt terecht in het team Vastgoed & Installaties van de afdeling Openbare Ruimte. Door de korte lijnen met collega’s werk je gemakkelijk samen. Binnen de afdeling krijg je alle ruimte om je capaciteiten te benutten. Daarbij mag je je vak in grote zelfstandigheid vormgeven. Samen met je collega’s van Vastgoed werk je in het raadhuis van Hilversum.
Naast deze procedure voor tijdelijke inhuur loopt er ook een wervingsprocedure bij de gemeente voor vast personeel omtrent deze functie.
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als medewerker grondzaken (40 punten)
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar met gemeentelijk vastgoed (30 punten)
Aantoonbare werkervaring met vastgoedbeheerssystemen (20 punten)
Minimaal een afgeronde relevante HBO Bachelor (bijv. Vastgoed & Makelaardij) (10 punten)
|