Opdrachtinformatie
Startdatum |
1-11-2017 |
Einddatum |
29-12-2017 |
Optie tot verlenging |
ja |
|
40 |
Toelichting aantal uur per week |
5 dagen per week. Niet onderhandelbaar ivm oplevertijd van project. |
Aantal posities |
1 |
|
|
Opmerkingen maximum tarief |
uurtarief incl. reis en parkeerkosten ex btw dient u zelf te bepalen |
Opdracht Tijdens deze opdrachten moeten de volgende resultaten worden geleverd:
1. Advies leveren op de wijze waarop de externe inhuur wordt geworven, gecontracteerd en geregistreerd;
2. Visie op juridische (on)mogelijkheden dan wel (on)wenselijkheden van een marktplaats systeem, al dan niet in combinatie met DAS en raamovereenkomsten. Visie op het borgen van de risico’s Wet DBA;
3. Implementeren van het nieuwe proces van inhuur van externen, inclusief gebruikersadoptie en change management;
4. Overbrengen van de administratie van de zittende externen van Human Resources naar Procurement.
Tijdsduur De opdracht zal een aantal maanden met fulltime werkweken beslaan (40 uur in de week niet onderhandelbaar)
Vereisten
1. Minimaal 5 jaar recente ervaring met en aantoonbare kennis (inclusief wetgeving) van mogelijke inhuurprocessen bij meerdere bedrijven
2. Ervaring met het koppelen van inhuurprocessen aan SAP
3. Communicatief sterk zowel in woord als geschrift
|