Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer:
 
Opdracht: Traineeship functioneel beheerder 2e lijn Weener XL
 
Sluitingsdatum: 2017-12-06 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:
 
Van 1-1-2018 t/m 31-12-2018   |   Optie verlenging: 2 x 12 maanden
  €0 - €45 per uur   |   Automatisering/ICT   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 1 
 
 
 
Planning
Start publicatie 29-11-2017 07:00 
Vragen stellen tot 30-11-2017 08:00 
Beantwoording vragen 30-11-2017 18:00 
Offerte indienen tot 06-12-2017 08:00 
Start beoordeling 06-12-2017 08:00 
Verwachte gunning 22-01-2018 00:00 
 
 
 
De afdeling
De werkzaamheden binnen het sociale domein zijn bij de gemeente ’s-Hertogenbosch verdeeld over twee sectoren: Weener XL en Maatschappelijke Ondersteuning (MO). Weener XL is het werk-ontwikkelbedrijf van de gemeente ’s-Hertogenbosch en is verantwoordelijk voor uitkeringen en re-integratie. De sector MO is verantwoordelijk voor de uitvoering van de WMO, bijzondere bijstand, schuldhulpverlening, jeugdzorg en onderwijs.
 
De afdeling Sector InformatieManagement (SIM) draagt zorg voor de ontwikkeling en het beheer van de informatievoorziening voor het sociale domein. De opdracht is te zorgen voor een continu werkende informatievoorziening, in een omgeving die voortdurend aan vernieuwing werkt. De afdeling zorgt voor ontwikkelen en uitvoeren van sectoraal informatiebeleid, projectleiding en informatie-advies, ontwikkeling, functioneel beheer, managementinformatie en procesbeheer. Daarnaast heeft de afdeling een regionale functie ter ondersteuning van de regionale taken die de beide sectoren uitvoeren.
 
De functie
Doel van de functie is het uitvoeren van functioneel beheer en gebruikersondersteuning voor de applicaties in het sociaal domein van de gemeente ‘s-Hertogenbosch. De functioneel beheerder 2e lijn is, in samenwerking met collega-beheerders, verantwoordelijk voor het in stand houden van de programmatuur waarmee de functionaliteit van een applicatie wordt gerealiseerd.
 
Als functioneel beheerder word je belast en verantwoordelijk gehouden voor het uitvoeren van de onderstaande taken:
  
Verzorgen van beheer en onderhoud van verschillende applicaties
Instructies maken en opleiding geven aan gebruikers
Signaleren van knelpunten en adviseren over veranderingen en nieuwe toepassingen
Ontwikkelen en beheren van eenvoudige query’s op basis van SQL en de BI-tool (Cognos)
Optreden als intermediair tussen gebruikers en leverancier(s)
Testen van functionaliteit zowel bij projecten als bij releases en fixes
Onderhouden van de documentatie van applicaties
 
De functioneel beheerder 2e lijn richt zich hoofdzakelijk op het beheer van de volgende applicaties:
  
Key2subsidies (Centric) - verlenen van diverse subsidies
Wijzer (Brein) – processen van de sociale wijkteams
 
Daarnaast word je ingewerkt op nog een aantal kleinere applicaties waarvoor je werkzaamheden zult verrichten.
Wij zijn op zoek naar iemand die zich in een relatief korte tijd kennis van de organisatie en applicaties eigen kan maken, maar die ook in staat is om verbindingen te leggen met collega's, klanten en leveranciers.
 
Het traineeship is tijdelijk voor 12 maanden, echter gaat de voorkeur uit naar iemand die bij goed functioneren ook voor langere tijd inzetbaar is.
 
Kandidaatomschrijving
Jouw Profiel
 
Naast de taken in de functieomschrijving vinden we de volgende persoonlijke kenmerken erg belangrijk:
  
Je bent integer;
Werkt resultaatgericht
Je bent een teamplayer
Je hebt een open persoonlijkheid
 
Je functioneert goed in een veranderende omgeving en krijgt er energie van om hier een bijdrage aan te leveren. Je bent ondernemend en vindt het interessant om het beheer vorm te geven. Je doorziet hoe processen nog efficiënter ingericht kunnen worden en beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden.
 
 
 
Minimaal opleidingsniveau
Hbo werk- en denkniveau (afgeronde HBO-opleiding), moet blijken uit CV 
Minimale werkervaring
Aantoonbare affiniteit met ICT (moet blijken uit CV) 
 
 
Uurtarief
Het uurtarief is altijd inclusief reiskosten woon-werkverkeer maar exclusief BTW en exclusief kosten dienstreizen. Bij verlenging van de opdracht is GEEN verhoging van het tarief mogelijk met de volgende kanttekeningen: • In het geval u een CAO toepast dan mag verhoging van het tarief plaatsvinden naar aanleiding van een wijziging van de CAO lonen. • Indien geen CAO wordt gevolgd, dan mag jaarlijkse tariefverhoging plaatsvinden op basis van het CBS indexcijfer. 
 
 
Gevraagde documenten
aanleveren na gunning 
Actuele Uniform Europees Aanbestedingsdocument
VOG
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
 
 
Gewenste opleidingsniveau
Afgeronde opleiding in ICT of Bedrijfskunde, moet blijken uit CV
ja (20 %)
nee (5 %)
Weging: 20 %
 
 
Gewenste werkervaring
Gewenste relevante (!!) werkervaring (moet blijken uit CV)
niet (1 %)
minder dan 1 jaar (5 %)
meer dan 1 jaar (10 %)
Weging: 10 %
 
 
Aanvullende gewenste opleidingsniveau
Extra: afgeronde Leergang Functioneel Beheer (moet blijken uit CV)
ja (20 %)
nee (1 %)
Weging: 20 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In de gesprekken wordt gelet op persoonlijkheid en relevante werkervaring
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden