Aanvraagnummer
|
1545
|
Aanvang
|
3 januari 2018
|
Duur
|
7 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
2 maal 3 maand(en)
|
Regio
|
Noord-Holland
|
Uren per week
|
28 tot 32
|
Verloopt op
|
13-12-2017 09:00
|
Introductie Serviceportaal (Facilitaire afdeling)
Het serviceportaal heeft belangrijke stappen gezet in het transitietraject om tot een soepel lopende regie-organisatie te komen. Doordat de senior facilities met zwangerschaps- en bevallingsverlof gaat, heeft ons team een goede vervanger nodig die niet alleen de business as usual managed, maar ook in staat is om de ingezette veranderingen verder te brengen. De vervolgstappen voor Q1 en Q2 2018 zijn onder andere:
Klantcommunicatie (intern, vanuit serviceportaal) verbeteren;
De processen verder op orde te brengen (contractmanagement, afhandeling meldingen, etc);
De juiste sturingsinformatie genereren om regie te kunnen voeren op accountmanagement niveau.
Taken en werkzaamheden die moeten worden uitgevoerd tijdens de opdracht:
(tactische) Coördinatie over de uitvoering van Facilitaire diensten (proces en contract verantwoordelijk)
Contract-en leveranciers management Facilitaire diensten (budget verantwoordelijke)
Begeleiding en advies bij aanbesteding; Multifunctionele printers, Audiovisuele middelen, Cateringdiensten
Communicatie en advies aan, interne klant, (intern) leveranciers en bestuur
Vereisten / knock-outcriteria
1. Afgeronde HBO Bachelor of WO-opleiding
2. Minimaal 5 jaar werkervaring in de facilitaire branche
Gunningscriteria te beoordelen door Flextender (weging, totaal 100 punten)
3. Minimaal 2 jaar ervaring in de afgelopen 6 jaar met contract- en leveranciersmanagement binnen facilitaire dienstverlening (30 punten)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare ervaring in de afgelopen 6 jaar met de aanbesteding en implementatie van facilitaire contracten (30 punten)
5. Minimaal 1 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met werken in/voor een facilitaire regieorganisatie (20 punten)
6. Aantoonbare ervaring met het opzetten van facilitaire processen waarbij de klant centraal staat (10 punten)
7. Aantoonbare werkervaring binnen een lokale of provinciale overheidsorganisatie (10 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan het bovengenoemde profiel voldoet.
Competenties
Flexibiliteit
Communicatief sterk, zowel verbaal als schriftelijk
Verbindende manier van samenwerken (van Operationeel tot Strategisch)
|