Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer:
 
Opdracht: Senior Adviseur Gronduitgifte Bedrijventerreinen
 
Sluitingsdatum: 2017-12-11 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Bouw en utiliteitsbouw, Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:
 
Van 2-1-2018 t/m 31-12-2018   |   Optie verlenging: 2 x 6 maanden 
€0 - €90 per uur   |   Ruimtelijke ordening & Milieu   |   Uren: 20 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 30-11-2017 00:00 
Vragen stellen tot 04-12-2017 09:00 
Beantwoording vragen 04-12-2017 16:00 
Offerte indienen tot 11-12-2017 09:00 
Start beoordeling 11-12-2017 09:00 
Verwachte gunning 29-12-2017 00:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
 
Kandidaatomschrijving
• Je voert zeer complexe gronduitgifteprocessen uit en stelt hierbinnen contracten op.
• Je onderhandelt met te vestigen bedrijven en projectontwikkelaars over grondverkopen.
• Vanuit een helicopterview bepaal je onderhandelingsstrategieën en voer je deze uit.  
• Je spoort kansrijke ontwikkelingen op en neemt initiatieven om deze ontwikkelingen te benutten.
• Je bent medeverantwoordelijk voor de ontwikkeling van het gemeentelijk grondbeleid.
• Je verricht zelfstandig verwervingsonderhandelingen.
• Je bent voornamelijk actief binnen de afdeling Gebiedsontwikkeling, maar werkt ook samen met afdelingen als Grondzaken & Strategie , Economische Zaken en Wonen.
• Je bent voor projectmanagers en het management het eerste aanspreekpunt op het terrein van vastgoedontwikkeling en gronduitgifte.
 
Jouw profiel:
• Je beschikt over een academisch werk- en denkniveau en minimaal 10 jaar relevante werkervaring en minimaal 2 jaar ervaring met de gronduitgifte van bedrijventerreinen (waaronder uitgifte in erfpacht).
• Je hebt minimaal een afgeronde HBO opleiding op het gebied van vastgoed en/of planologie en/of (privaat)recht.
• Je hebt goede marktkennis en kunt financieel modelleren.
• Je hebt ruime ervaring en/of affiniteit met stedelijke ontwikkeling, ruimtelijke ordening, grondexploitaties, gebiedsontwikkeling en bestuurlijke organisatie.
• Projectmatig werken en onderhandelen is je tweede natuur.
• Je beschikt over een zeer groot netwerk, zowel intern als extern (ontwikkelaars, corporaties, beleggers, architecten e.d.).
• Je beschikt over onderhandelingsvaardigheden, je hebt gedegen kennis van verwervingsvraagstukken en je bent in staat om deze processen zelfstandig uit te voeren.
 
Competenties:
omgevingssensitiviteit, analyseren, creativiteit, resultaatgericht handelen, initiatief nemen, overtuigen, visie, commerciële vaardigheden, conflicthantering, onderhandelen en klantgericht.
 
Genoemde eisen en competenties in de opdracht- en /of kandidaatomschrijving zullen door de opdrachtgever worden beoordeeld in de motivatiebrief en/of tijdens de gespreksronde.
 
Wanneer de opdracht wordt gegund aan een ZZP-er, dan zal er door de gemeente Almere een modelovereenkomst opgesteld worden. 
 
 
 
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde HBO opleiding Vastgoed en/of Planologie en/of (privaat)Recht. 
 
 
Werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal 10 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 15 jaar met het opstellen van overeenkomsten en/of contracten op het gebied van grondverkoop bij een overheidsorganisatie. 
 
 
Referentie vereist 
werkervaring Bedrijventerrein
Op CV aantoonbaar minimaal 2 jaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 5 jaar met gronduitgifte van bedrijventerreinen bij een overheidsorganisatie. 
 
Referentie vereist 
Gevraagde documenten
aanleveren bij offerte 
Motivatiebrief, door de kandidaat zélf geschreven (max 1 A-4 pagina)
aanleveren na gunning 
VOG
 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 10 %
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Er dient gemotiveerd aangegeven te worden waarom de kandidaat geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief wordt door de kandidaat zélf geschreven en door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties zoals verwoord in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving.
Weging: 25 %
 
 
Beleidservaring Grondbeleid
Op CV aantoonbaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 10 jaar met het opstellen van gemeentelijk grondbeleid
Weging: 19 %
 
 
Meerjarige werkervaring
Op CV aantoonbaar minimaal werkervaring met het opstellen van overeenkomsten en/of contracten op het gebied van grondverkoop bij een overheidsorganisatie.
5 - 6 werkervaring, opgedaan in de afgelopen 8 jaar (9 %)
7 - 8 werkervaring, opgedaan in de afgelopen 10 jaar (14 %)
meer dan 8 jaar, opgedaan in de afgelopen 12 jaar (21 %)
Weging: 21 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de opdracht en kandidaatomschrijving. Tevens wordt gekeken of er een klik met de kandidaat aanwezig is. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.
Weging:  25 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden