Aanvraagnummer
|
1594
|
Aanvang
|
z.s.m. bij voorkeur maandag 15 januari 2018
|
Duur
|
12 maanden
|
Opleidingsniveau
|
HBO
|
Optie tot verlenging
|
1 maal 6 maand(en)
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
32-36 uur
|
Verloopt op
|
03-01-2018 09:00
|
Opdracht
Je draagt zorg voor de operationele aansturing en het optimaal functioneren van de medewerkers KCC en Publieksbalie met het oog op een goede dienstverlening. Met je team realiseer je de vastgelegde doelstellingen en maakt – in samenwerking met de planner – werkplanningen. Je houdt rekening met de (flexibele) inzet van medewerkers en de diversiteit aan taken die zij hebben. Ook lever je een bijdrage aan projecten ter verbetering van de dienstverlening en ben je een verbinding tussen frontoffice en backoffice. Je onderhoudt contacten met alle afdelingen binnen de Gemeente voor informatievoorziening en het bevorderen van de samenwerking. Je bent verantwoordelijk voor de realisatie van kwalitatieve en kwantitatieve output op de door het team behandelde vragen en stuurt op het voorkomen van wachtrijen en overige prestatie-indicatoren. Je geeft feedback op inhoudelijke afhandeling en de wijze waarop het contact met de klant verloopt en coacht medewerkers op operationele vaardigheden
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 68,12 (schaal 10)
2. Bekendheid met COPC (Customer Operations Performance Center)
Gunningscriteria (weging)
3. Minimaal afgeronde HBO bachelor opleiding (20 punten)
4. Je bent gecertificeerd COPC (10 punten)
5. Minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar als supervisor / teamleider binnen een gemeente (30 punten)
6. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring in een klant contactcenter omgeving (25 punten)
7. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Je maakt verbinding met de medewerkers en je weet ze voor je te winnen
Je beschikt over uitstekende mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden
Je kunt goed schakelen in verschillende belangen en aansturen doe je van nature
Je bent proactief, werkt nauwgezet en je bewaakt het overzicht
Daarnaast ben je flexibel, een teamplayer en kan je heel goed zelfstandig werken
|