Startdatum 19-02-2018
Einddatum 20-08-2018
Optie tot verlenging Verlenging is niet uitgesloten
Uren per week In overleg (±24)
Opdracht omschrijving
Als beleidsmedewerker Wegbeheer werk je binnen de afdeling Openbare Werken. De afdeling Openbare Werken is verantwoordelijk voor het beheer van de openbare ruimte en faciliteert ook bij het vormgeven van de inrichting van de openbare ruimte. Daarnaast staat de afdeling voor brugbediening, sporthalbeheer, sportveldonderhoud en de mogelijkheid tot begraven.
De afdeling Openbare Werken bestaat uit de drie teams: Beheer, Ingenieursbureau en Uitvoering. Binnen het team Beheer zijn 5 beleidsmedewerkers werkzaam op het gebied van wegbeheer, groenbeheer, riolering beheer, kunstwerken en gebouwenbeheer.
Voor ons team Beheer zoeken wij per direct een beleidsmedewerker die de huidige beleidsmedewerkers kan ondersteunen in hun werkzaamheden en taken kan overnemen.
Verantwoordelijkheden
Je draagt zorg voor wegbeheer op middellange termijn incl. benodigde financiën
Je draagt bij aan een optimale procesgang binnen het beheer van betreffende kapitaalgoed
Je bepaalt en initieert beheersmaatregelen
Je initieert kleinschalige aanpassingen
Je adviseert mede t.a.v. het kapitaalgoed wegen en het integrale BOR beheer
Je adviseert bij nieuwe werken vanuit weg-beheerperspectief
Je adviseert en maakt uitvoeringsbeleid op het gebied van straatverlichting
Beschikbaarheid
De kandidaat is per direct inzetbaar tot en met 20 augustus 2018 voor ± 24 uur per week (dit gaat in onderling overleg). De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 5 pagina's A4 toe
Relevante werkervaring binnen een gemeente
HBO werk- en denkniveau
Gunningscriteria (wensen)
45 % Civiele kennis
45 % Kennis van de verschillende kapitaalgoederen
10 % Kennis op het gebied van straatverlichting
Prijs (eisen)
Minimaal: € 60,00
Maximaal: € 105,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
1. Verantwoordelijkheid
2. Analytisch vermogen
3. Oordeelsvorming
4. Klantgerichtheid
5. Kwaliteitsgerichtheid
Fase 2: Het interview
Beschrijving (uitleg)
De inschrijvers die bovenaan geëindigd zijn, ontvangen een uitnodiging voor een interview dat 7 februari 's middags plaats zal vinden. Tijdens het interview wordt een verificatie gedaan op basis van de aangeboden offerte. Als de verificatie positief is wordt de kandidaat beoordeeld op basis van criteria. De criteria zijn hieronder te raadplegen ter voorbereiding op het interview. Bij de terugkoppeling op de offertes (gunningsbeslissing) worden de resultaten bekendgemaakt in deze applicatie.
Aanvullende informatie
CV
Onder een CV verstaan wij een overzicht van de werkervaring van de kandidaat. Dit in het Nederlands gesteld en bij voorkeur in PDF-formaat van maximaal 5 pagina's A4. WerkenInFriesland behoudt zich het recht voor om aanbiedingen terzijde te leggen indien er overmatig veel taal- en/of spelfouten in het CV en/of referentie voorkomen. In het CV dient te allen tijde een vermelding van de functienaam, start- en einddatum van de werkzaamheden en aantal gewerkte uren per week te zijn vermeld.
Planning
Start publicatie 24-01-2018 00:00
Einddatum vragen 28-01-2018 00:00
Beantwoording vragen 29-01-2018 23:59
Sluiting publicatie 05-02-2018 13:00
|