Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 1666
 
Opdracht: Projectondersteuner Inkoopnetwerk
 
Sluitingsdatum: 2018-02-06 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Inkoop, Welzijn en zorg, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Aanvraagnummer

1666

Aanvang

z.s.m.

Duur

2 maanden

Opleidingsniveau

MBO

Optie tot verlenging

2 maal 1 maand(en)

Regio

Zuid-Holland

Uren per week

24

Verloopt op

06-02-2018 09:00

 

De functie wordt onderbracht bij het team Zorg en Inkomen van de afdeling Werk, Zorg en Inkomen.  Jouw werkzaamheden bestaan voornamelijk uit:
Notuleren en diverse administratieve werkzaamheden voor de fysieke overlegtafels, administratietafel , het directeurenoverleg en het bestuurlijk overleg.  
Beheer van de algemene mailboxen ‘Contracten VIV’ en ‘Toekomst Sociaal Domein’: afhandelen verzoeken van nieuwe- en uittredende dienstverleners en beantwoorden vragen.
Beheer van het adressenbestand en het gezamenlijke digitale archief.
Linking pin en ondersteuning voor de contractmanagers van de H6 gemeenten m.b.t contractbeheer.
Informatievoorziening aan dienstverleners up-to-date houden op de inkoopwebsite toekomst-sociaal-domein.
Verantwoordelijk voor het beheer en actualisatie van de digitale dienstencatalogus www.hulpenondersteuning.nl.
Idem mbt de formulieren, werkinstructies en standaardbrieven rondom de
(deel-)overeenkomsten. 
 
 
Vereisten / knock-outcriteria
1. Aanwezig op dinsdag en donderdag
Gunningscriteria (weging)
2. Maximaal uurtarief van €40,- (40%)
3. Minimaal afgeronde  MBO opleiding op niveau 4 (30%)
4. Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met administratief werk in de afgelopen 5 jaar (10%)
5. Aantoonbare werkervaring met inkoopprogramma Suite (10%)
6. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (10%)
 
 
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. Wordt aan het betreffende gunningscriterium voldaan dan wordt in de eerste beoordelingsfase het bijbehorende puntenaantal geheel toegekend. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase. De eerste beoordelingsfase wordt door Flextender uitgevoerd.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria door de opdrachtgever. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Kennis
Analyseren
Belangen hanteren
Communiceren
Klantgericht werken
Samenwerken
Stressbestendig
Integriteit
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden