Aanvraagnummer
|
1717
|
Aanvang
|
z.s.m.
|
Duur
|
6 maanden
|
Opleidingsniveau
|
MBO
|
Optie tot verlenging
|
Mogelijk maar nog niet bekend.
|
Regio
|
Zuid-Holland
|
Uren per week
|
36 uur
|
Verloopt op
|
02-03-2018 09:00
|
De complexere automatiseringsvragen en –problemen zet je door naar de backoffice. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor alle gebruikersproblemen rondom hard- en software. Het telefonisch beantwoorden van vragen over en ondersteunen van onze gebruikers bij het toepassen van ICT-middelen is een hoofdtaak. Je registreert de meldingen, bepaalt de prioriteit ervan én bewaakt de voortgang. Waar mogelijk draag je de goede oplossing aan, in andere gevallen informeer je jouw collega’s over vervolgstappen. Zo ben je de steun en toeverlaat op het gebied van ICT. Maar ook áchter de schermen gaat jouw taak natuurlijk verder. Je zorgt voor een adequate terugkoppeling van de meldingen naar de organisatie en draag je een steentje bij aan de managementrapportages. Je vindt het een uitdaging om samen met je collega's de kwaliteit van het serviceniveau in zo'n dynamische omgeving hoog te houden.
Voor deze functie heb je een sterk verantwoordelijkheidsgevoel nodig. ICT dienstverlening zit als het ware in je bloed. Dat betekent dat je klantgericht bent en goed kunt plannen en organiseren. Je kunt goed communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. Samenwerken is een kernwaarde in onze organisatie dus we verwachten een optimale inzet van jou in de groep om de resultaten te realiseren.
Je beschikt over een afgeronde mbo opleiding in de richting van technische informatica.. Je bent ITIL Foundation gecertificeerd en hebt aantoonbare kennis van Active Directorty, Citrix, MS-exchange en MS-Office. Kennis van Topdesk is een pre.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 49,58 (schaal 7)
2. Je beschikt over een afgeronde mbo opleiding in de richting van technische informatica
Gunningscriteria (weging)
3. Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een ‘Skilled’’ servicedesk-omgeving (30 punten)
4. Je bent ITIL Foundation gecertificeerd (20 punten)
5. Aantoonbare kennis van Active Directory, Citrix, MS-exchange en MS-Office (20 punten)
6. Je hebt aantoonbare kennis van Topdesk (15 punten)
7. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Je kunt goed communiceren, zowel mondeling als schriftelijk
Samenwerken is een kernwaarde in onze organisatie dus we verwachten een optimale inzet van jou in de groep om de resultaten te realiseren.
Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoelDe complexere automatiseringsvragen en –problemen zet je door naar de backoffice. Jij bent het eerste aanspreekpunt voor alle gebruikersproblemen rondom hard- en software. Het telefonisch beantwoorden van vragen over en ondersteunen van onze gebruikers bij het toepassen van ICT-middelen is een hoofdtaak. Je registreert de meldingen, bepaalt de prioriteit ervan én bewaakt de voortgang. Waar mogelijk draag je de goede oplossing aan, in andere gevallen informeer je jouw collega’s over vervolgstappen. Zo ben je de steun en toeverlaat op het gebied van ICT. Maar ook áchter de schermen gaat jouw taak natuurlijk verder. Je zorgt voor een adequate terugkoppeling van de meldingen naar de organisatie en draag je een steentje bij aan de managementrapportages. Je vindt het een uitdaging om samen met je collega's de kwaliteit van het serviceniveau in zo'n dynamische omgeving hoog te houden.
Voor deze functie heb je een sterk verantwoordelijkheidsgevoel nodig. ICT dienstverlening zit als het ware in je bloed. Dat betekent dat je klantgericht bent en goed kunt plannen en organiseren. Je kunt goed communiceren, zowel mondeling als schriftelijk. Samenwerken is een kernwaarde in onze organisatie dus we verwachten een optimale inzet van jou in de groep om de resultaten te realiseren.
Je beschikt over een afgeronde mbo opleiding in de richting van technische informatica.. Je bent ITIL Foundation gecertificeerd en hebt aantoonbare kennis van Active Directorty, Citrix, MS-exchange en MS-Office. Kennis van Topdesk is een pre.
Vereisten / knock-outcriteria
1. Uurtarief maximaal € 49,58 (schaal 7)
2. Je beschikt over een afgeronde mbo opleiding in de richting van technische informatica
Gunningscriteria (weging)
3. Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 5 jaar in een ‘Skilled’’ servicedesk-omgeving (30 punten)
4. Je bent ITIL Foundation gecertificeerd (20 punten)
5. Aantoonbare kennis van Active Directory, Citrix, MS-exchange en MS-Office (20 punten)
6. Je hebt aantoonbare kennis van Topdesk (15 punten)
7. Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase (15 punten)
Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden vervolgens aan de hand van de scores die op de gunningscriteria zijn behaald gerangschikt. De tien kandidaten met de hoogste score op de gunningscriteria gaan door naar de tweede beoordelingsfase. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend om door te gaan naar de tweede beoordelingsfase.
In de tweede beoordelingsfase worden de cv’s van de betreffende tien kandidaten met elkaar vergeleken op basis van de gunningscriteria. De kandidaten die in deze vergelijking als beste worden beoordeeld, worden uitgenodigd voor een selectiegesprek, waarin wordt getoetst of de kandidaat voldoet aan de hierna te noemen competenties:
Je kunt goed communiceren, zowel mondeling als schriftelijk
Samenwerken is een kernwaarde in onze organisatie dus we verwachten een optimale inzet van jou in de groep om de resultaten te realiseren.
Je hebt een sterk verantwoordelijkheidsgevoel
|