Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer:
 
Opdracht: Recruiter Inhuurdesk
 
Sluitingsdatum: 2018-04-02 00:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Personeel en organistatie
 
Provincie: 0
 
Beschrijving:
Van 16-4-2018 t/m 15-10-2018   |   Optie verlenging: 2 x 3 maanden 
€0 - €70 per uur   |   Personeel & Organisatie   |   Uren: 24 per week   |   Aantal FTE: 
 
 
Planning
Start publicatie 14-03-2018 00:00 
Vragen stellen tot 22-03-2018 00:00 
Beantwoording vragen 22-03-2018 00:00 
Offerte indienen tot 02-04-2018 00:00 
Start beoordeling 02-04-2018 00:00 
Verwachte gunning 10-04-2018 00:00 
 
 
Kandidaatomschrijving
Wat doe je als Recruiter?
Je vult een flink aantal tijdelijke vacatures in op allerlei vakgebieden binnen de gemeenten via de Marktplaats (DAS);
Je beheert de inhuurdesk van de gemeente en begeleidt het gehele inhuurproces van A tot Z;
Je bent expert op het gebied van werving & selectie, inhuurpersoneel en de wet- en regelgeving die daarbij komt kijken;
Je treedt op als adviseur naar de organisatie: in samenwerking met de HR-adviseur adviseer en ondersteun jij de afdelingsmanagers om de juiste talenten op de juiste plek te krijgen.
 
 
Hoe doe je dat?
Als recruiter bepaal je samen met het afdelingshoofd, de vacaturetekst en de weg die jullie inzetten om de juiste kandidaat te vinden en te binden;
Jij bent in control als het gaat om de werving van nieuwe collega’s en managet het proces;
Je zoekt (met behulp van de inhuurdesk of andere benodigde tools) naar het beste talent, zorgt dat er gesprekken worden georganiseerd en maakt ze enthousiast over werken voor de beide gemeenten;
Je selecteert CV’s en nodigt kandidaten uit;
Je bent bekend met de inzet van social media bij werving en selectie.
 
Je collega’s
Naast de recruiter bestaat het team uit de Coördinator/projectleider Inhuur, Recruitment & Mobiliteit, de Arbocoördinator, de Casemanager Loopbaan en de Adviseur Inkoop & Aanbestedingen. Het team is onderdeel van de afdeling HRM. Humor is belangrijk en helpt ons bij het realiseren van onze hoge ambities. 
De aanvang van de opdracht is zo snel mogelijk en loopt tot 16 oktober 2018. Er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
Het betreft een opdracht voor 24 uur per week. De uiterlijke startdatum is maandag 16 april 2018.
 
Wij vragen
Minimaal HBO werk- en denkniveau en minimaal 1 jaar recente werkervaring als (Corporate) recruiter / intercedent, opgedaan in de afgelopen 3 jaar;
Je hebt interesse in en affiniteit met een bestuurlijke omgeving maar denkt ook graag commercieel (ervaring in de uitzendbranche is een pré);
Je bent bedreven in beoordelen van kandidaten en je kunt goed luisteren;
Je weet hoe je verschillende doelgroepen moet benaderen en bereiken met als resultaat hen te enthousiasmeren voor een baan bij de gemeenten.
 
Competenties
 
Als recruiter beschik je over de volgende competenties:
 
Klantgericht
Kritisch
Communicatief sterk
Besluitvaardig
Standvastig
Flexibel
Resultaatgericht
Betrouwbaar
 
Bovenstaande competenties worden tijdens het gesprek beoordeeld door de gemeente.
Iedereen die bij de gemeente Amstelveen of Aalsmeer komt werken moet vóór aanvang van zijn werkzaamheden een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) overleggen. De gemeente geeft aan waarop gescreend moet worden door het Centraal Orgaan Verklaring Omtrent Gedrag. Dit is afhankelijk van de werkzaamheden die uitgevoerd gaan worden. De gemeente stuurt de nieuwe collega een e-mail met een link waarmee hij/zij de nieuwe aanvraag voor een VOG af kan ronden. Kosten van de aanvraag kunnen worden gedeclareerd bij de Gemeente Amstelveen.
 
 
 
Eisen
opleiding
op cv minimaal een afgeronde Hbo opleiding. 
 
 
werkervaring
Op cv aantoonbaar minimaal 1 jaar werkervaring als recruiter / intercedent, opgedaan in de afgelopen 3 jaar. 
 
 
Gevraagde documenten
Aanleveren na gunning 
VOG
Geactualiseerde UEA
Verklaring van geheimhouding en integriteit
 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 25 %
 
 
werkervaring
Op cv aantoonbaar werkervaring als recruiter / selecteur binnen een gemeente, opgedaan in de afgelopen 5 jaar.
Weging: 25 %
 
 
werkervaring
Op cv aantoonbare werkervaring met het gebruik van een Marktplaats / Dynamisch Aankoopsysteem (DAS) / Inhuurdesk.
Weging: 25 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Klantgericht
Kritisch
Communicatief sterk
Besluitvaardig
Standvastig
Flexibel
Resultaatgericht
Betrouwbaar
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden