Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer:
 
Opdracht: Medewerker Grondzaken
 
Sluitingsdatum: 2018-04-11 00:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Ruimtelijke ordening en milieu
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:
Van 23-4-2018 t/m 30-6-2018   |   Optie verlenging: 2 x 3 maanden
€40 - €80 per uur   |   Ruimtelijke ordening & Milieu   |   Uren: 36 per week   |   Aantal FTE: 1,0 
 
 
 
Planning
Start publicatie 26-03-2018 00:00 
Vragen stellen tot 02-04-2018 00:00 
Beantwoording vragen 03-04-2018 00:00 
Offerte indienen tot 11-04-2018 00:00 
Start beoordeling 11-04-2018 00:00 
Verwachte gunning 17-05-2018 00:00 
 
 
 
Opdrachtomschrijving
Aan- en verkoop van grond inclusief het voeren van onderhandelingen;
Gronduitgifte zowel op het gebied van wonen als van bedrijventerreinen;
Huur, pacht, ingebruikgeving en beheer van gronden;
Adviseren en ontwikkelen van beleid op het terrein van grondzaken;
Mede verrichten van werkzaamheden voortvloeiende uit juridische procedures op het gebied van Ruimtelijke Ordening;
Ondersteuning bij de lopende nieuwbouwplannen/projecten;
Voorbereiden en uitvoeren van stimuleringsmaatregelen (bijvoorbeeld starterslening, leegstandswet)
 
 
Kandidaatomschrijving
Een ervaren medewerker grondzaken.
Een pro-actieve, klant- en mensgerichte medewerker, die naast resultaatgerichtheid ook over overtuigingskracht dient te beschikken.  
 
 
 
Eisen
Opleidingsniveau
Minimaal MBO-niveau. Aantoonbaar door een diploma. 
Werkervaring met Grondzaken 
Minimaal 1 jaar aantoonbare ervaring met Grondzaken. 
Referentie vereist 
 
 
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 35 %
 
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
Op basis van de motivatie wordt een inschatting gemaakt of de kandidaat past binnen de afdeling Ruimte van de gemeente Landerd. Het gaat hier om de "klik".
Weging: 10 %
 
 
Opleidingsniveau
Afgeronde opleiding.
MBO-4 (2 %)
HBO (6 %)
WO (6 %)
Weging: 6 %
 
 
Ervaring binnen gemeente.
Relevante ervaring binnen grondzaken van een gemeente.
1 - 2 jaar ervaring (2 %)
2 - 5 jaar ervaring (6 %)
meer dan 5 jaar ervaring (12 %)
Weging: 12 %
 
 
Ervaring met de in de omschrijving beschreven taken. 
In de opdrachtomschrijving staan een zevental taken omschreven. In hoeverre heeft de kandidaat ervaring met deze taken? Op basis van de motivatie en c.v. wordt een score toegekend.
Weging: 12 %
 
 
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
In het gesprek wordt getoetst in hoeverre de kandidaat voldoet aan de volgende competenties: - Pro-actief; - Mensgericht/klantgericht; - Resultaatgericht; - Overtuigingskracht; - Duidelijk en helder communiceren; - Samenwerken met in- en externe partijen. Tevens zal de actuele kennis van Grondzaken worden getoetst. 
Weging: 25 %
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden