Startdatum 01-05-2018
Einddatum 30-04-2019
Optie tot verlenging met een optie op verlenging
Uren per week 20 uur per week
Verantwoordelijkheden
De medewerker vastgoed en grondzaken houdt zich bezig met:
- het adviseren over strategische grondaankopen en herontwikkelingen;
- het aan- en verkopen, verhuren en verpachten van gronden en gebouwen;
- het onderhandelen met externe partijen;
- het beheren van bestaande overeenkomsten;
- het adviseren van college en raad;
- deelname aan projectteams.
Eisen en gunningscriteria
Beschikbaarheid
De kandidaat is inzetbaar vanaf 1 mei 2018 tot en met 30 april 2018 voor 20 uur per week.De inhuuropdracht kan optioneel worden verlengd. De startdatum is onder voorbehoud van een tijdige afronding van de Offerteprocedure. Dit kan ook betekenen dat de startdatum van de opdracht zal moeten worden opgeschoven. Aan de vermelde startdatum in de Offerteaanvraag kunnen zodoende geen rechten worden ontleend.
Kwaliteit (eisen)
U voegt een cv van maximaal 3 pagina's A4 toe. U dient gebruik te maken van het bijgevoegde template en alle gevraagde onderdelen in te vullen.
Werkervaring op het vakgebied
HBO-opleiding
Gunningscriteria (wensen)
20 % HBO-werk en denkniveau
40 % Kennis van vastgoed en grondzaken
40 % Vergelijkbare werkervaring bij een gemeentelijke organisatie
Prijs (eisen)
Minimaal: € 70,00
Maximaal: € 80,00
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.
Competenties te toetsen in interviewfase
Beschrijving (uitleg)
verantwoordelijkheid
oordeelsvorming
analytisch vermogen
klant- en kwaliteitsgericht
oplossingsgericht
pro-actief
goed kunnen samenwerken.
Planning
Start publicatie 29-03-2018 00:00
Einddatum vragen 03-04-2018 23:59
Beantwoording vragen 04-04-2018 23:59
Sluiting publicatie 08-04-2018 23:59
Beoordeling offertes (vanaf) 09-04-2018 00:00
Verwachte terugkoppeling 10-04-2018 23:59
|