Van 23-4-2018 t/m 23-8-2018 | Optie verlenging: 2 x 2 maanden
€0 - €37 per uur | Dienstverlening & Facilitair | Uren: 36 per week | Aantal FTE:
Planning
Start publicatie 05-04-2018 00:00
Vragen stellen tot 10-04-2018 08:00
Beantwoording vragen 10-04-2018 16:00
Offerte indienen tot 16-04-2018 00:00
Start beoordeling 16-04-2018 00:00
Verwachte gunning 20-04-2018 00:00
Opdrachtomschrijving
Binnen het team DIV zijn wij op zoek naar teamgerichte medewerker DIV voor 32-36 uur per week.
Wat ga je doen?
De volgende taken behoren tot het pakket van werkzaamheden van de medewerker DIV:
digitale registratie van documenten in het zaaksysteem (Green Valley)
advisering van medewerkers over documentstromen
ondersteunen van medewerkers bij registreren en opbouwen van zaken
analoge dossiervorming.
Kandidaatomschrijving
We zoeken iemand die klantgericht is en zich kan inleven in de (interne) klant. Een collega met een proactieve houding en die zijn of haar werk goed kan organiseren. Daarnaast beschik je over goede communicatieve vaardigheden, je bent in staat om helder en concreet te advies te geven en oplossingen te zoeken.
Genoemde competenties en/of functietaken worden door de gemeente beoordeeld in de motivatiebrief en/of het sollicitatiegesprek.
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Medewerker DIV wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Medewerker DIV is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP-er/DGA.
Zzp-ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, dienen zich te laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat de offerte indient.
De zzp-er gaat bij gunning van de opdracht een (flexibel) dienstverband aan met het betreffende detacheringsbureau of payroll-bedrijf.
Eisen
Opleiding
Op CV aantoonbaar minimaal een afgeronde MBO opleiding.
Vakgerichte Opleiding
Op CV aantoonbaar een afgeronde opleiding SOD1 en/of SOD2 en/of LARM.
Motivatiebrief
Door de kandidaat zélf geschreven motivatiebrief, door de inschrijver als bijlage toe te voegen (max 1 A-4).
Detacherings-/payrollbureau, intermediair of ZZP
De functie van Medewerker DIV wordt uitgevoerd op basis van een gezagsverhouding. Er is sprake van leiding en toezicht door de opdrachtgever. Vrije vervanging van de Medewerker DIV is niet mogelijk. Het gevolg hiervan is dat er in de praktijk sprake zal zijn van een dienstbetrekking, waardoor deze opdracht niet uitgevoerd kan worden door een ZZP-er/DGA. Zzp-ers die voor deze opdracht in aanmerking willen komen, dienen zich te laten detacheren via een detacheringsbureau of payroll-bedrijf, dat de offerte indient. De zzp-er gaat bij gunning van de opdracht een (flexibel) dienstverband aan met het betreffende detacheringsbureau of payroll-bedrijf.
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 10 %
Motivatiebrief
Bij deze opdracht wordt om een motivatiebrief gevraagd. Deze weegt mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze motivatiebrief wordt beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat dient gemotiveerd aan te geven waarom hij/zij geschikt is voor deze opdracht en voldoet aan de competenties (door middel van voorbeelden). De brief dient door de kandidaat zélf geschreven te worden en wordt door de opdrachtgever getoetst aan de hand van de omschreven functietaken en/of competenties in de opdracht/kandidaat omschrijving.
Weging: 25 %
Werkervaring DIV Medewerker
Op CV aantoonbaar werkervaring, opgedaan in de afgelopen 4 jaar als Medewerker DIV bij een overheidsorganisatie.
1 - 2 jaar werkervaring, in de afgelopen 4 jaar (8 %)
meer dan 2 jaar werkervaring, in de gelopen 4 jaar (18 %)
Weging: 18 %
Kennis zaaksysteem Green Valley
Op CV aantoonbaar werkervaring met het Zaaksysteem Green Valley, opgedaan in de afgelopen 4 jaar. !Let op: laat duidelijk in het CV het zaaksysteem Green Valley terugkomen bij de werkervaring (taken).
Weging: 7 %
Werkervaring Zaakgericht werken
Op CV aantoonbaar werkervaring met Zaakgericht werken, opgedaan in de afgelopen 4 jaar bij een overheidsorganisatie.
1 - 2 jaar werkervaring, in de afgelopen 4 jaar (7 %)
meer dan 2 jaar werkervaring, in de gelopen 4 jaar (15 %)
Weging: 15 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
De kandidaat wordt gedurende het gesprek getoetst op de gevraagde kennis, ervaring en competenties zoals beschreven in de kandidaat- en/of opdrachtomschrijving. Tevens wordt er gekeken of er een klik is met de kandidaat. De kandidaat waarop de keuze valt, scoort 25% voor het gesprek. De kandidaten die afgewezen worden naar aanleiding van de gevoerde gesprekken, scoren 0% voor het gesprek.
Weging: 25 %
|