Van 1-6-2018 t/m 31-12-2018 | Optie verlenging: 6 x 6 maanden
€0 - €72 per uur | Automatisering/ICT | Uren: 36 per week | Aantal FTE: 1
Planning
Start publicatie 12-04-2018 17:00
Vragen stellen tot 19-04-2018 07:00
Beantwoording vragen 20-04-2018 17:00
Offerte indienen tot 30-04-2018 07:00
Start beoordeling 30-04-2018 07:00
Verwachte gunning 01-06-2018 07:00
Opdrachtomschrijving
Binnen de ODZOB werken we zaakgericht voor de processen van vergunningverlening, toezicht en handhaving en maken we gebruik van diverse systemen waaronder een VTH processysteem, GIS en MS Office. Op de servicedesk worden meldingen geregistreerd en opgelost en verzorgen we de installatie en uitlevering van mobiele apparatuur voor onze medewerkers. Wij ontwikkelen geen eigen applicaties, maar maken gebruik van bestaande toepassingen.
De omgevingsdienst is een groeiende organisatie waar veel buiten wordt gewerkt en waar de kwaliteit van informatie erg belangrijk is. Daarom moeten medewerkers er op kunnen vertrouwen dat, waar ze ook zijn, hun systeem en de software beschikbaar is en ze veilig kunnen werken met vertrouwelijke gegevens.
Op dit moment zijn wij op zoek naar een allround ICT-medewerker die een proactieve klantvriendelijke houding heeft, goed thuis is met de Microsoft producten en bij voorkeur bekend is met de VTH processen. Daarnaast is nauwkeurigheid belangrijk om bestellingen adequaat af te handelen en te administreren en de licenties te beheren.
Ben jij een zelfstandige ICT medewerker die zowel complexe technische problemen kan oplossen als samenwerking kan bevorderen en een goede gesprekspartner is naar leveranciers? Dan hebben we een uitdagende functie voor jou in een organisatie met de ambitie om onze systemen ook voor de toekomstige werkwijze van medewerkers optimaal te ondersteunen en informatie te delen in de keten.
Wat ga jij doen?
Je lost problemen van gebruikers op, zowel 1e als 2e lijns meldingen
Je zorgt voor de voortgangsbewaking van aanvragen en problemen en plant dit in
Je richt ICT systemen, netwerken en applicaties in en je beheert deze
Je volgt niet alleen procedures, maar je kunt ook nieuwe procedures ontwikkelen, vastleggen en communiceren
Je volgt de ontwikkelingen, evalueert deze en je geeft adviezen
Je ontwikkelt beheersinstrumenten, richtlijnen en procedures
Je kunt kleine ICT-projecten trekken
Je vertaalt je wensen en behoeften van gebruikers naar inrichting en toepassingen dat binnen ons ICT-beleid past
Je kunt verschillende realistische scenario’s bedenken om een probleem op te lossen
Je adviseert over aan te schaffen apparatuur en programmatuur en stelt ene programma van eisen op
Je vraagt offertes aan, beoordeelt deze en onderhandelt over de inhoud
Je doet bestellingen conform de inkoopprocedure, inclusief de (administratieve) afhandeling
Je draagt zorg voor contract en licentiebeheer
Je adviseert gebruikers over het veilig werken met mobile devices en het beschermen van hun gegevens
Kandidaatomschrijving
Wie zoeken wij?
Je beschikt over een relevante afgeronde HBO opleiding
Je kunt direct communiceren met alle lagen in de organisatie
Je bent stressbestendig bij problemen met tijdsdruk
Je pakt zaken daadkrachtig op
Je hebt geen 9-5 mentaliteit
Je hebt kennis van recente ontwikkelingen op gebied van Cloud toepassingen
Je bent dienstverlenend, proactief en kwaliteitsgericht
Je werkt graag samen binnen het team informatievoorziening, maar kan ook zelfstandig werken
Je toont eigen verantwoordelijkheid en creëert draagvlak
Ervaring met VTH-processen is een pré
Ervaring met Office 365 en Sharepoint is een pré
Het kunnen ontwikkelen in Sharepoint is een pré
Eisen
Voorwaarden voor deelname
AV WIZOB Inhuur Externen 2016.pdf
opleiding
Relevante en afgeronde HBO opleiding
Gunningscriteria
Weging prijsdeel: 40 %
Werkervaring
Minimaal 3 jaar relevante werkervaring (moet blijken uit cv)
Weging: 35 %
Sollicitatiegesprek
Bij deze opdracht worden na de eerste selectieronde met een aantal partijen gesprekken afgenomen. Deze wegen mee in de uiteindelijke beoordeling. Deze gesprekken worden beoordeeld volgens de hieronder aangegeven criteria.
- goede communicatieve vaardigheden
- klantgericht
Weging: 25 %
|