Van 4-6-2018 t/m 31-12-2018
Optie verlenging: 2 x 6 maanden
Uren: 36 per week
Opdrachtomschrijving
In deze functie heb je veelvuldig contact met inwoners over aan te vragen bouw-gerelateerde vergunningen. Je doet mogelijke indicatiegesprekken en geeft advies over de te nemen stappen in het vergunningenproces. De werkzaamheden vinden plaats vanuit de balie en telefonisch. Ook het verlenen van digitale ondersteuning bij aanvragen is een onderdeel van de functie.
Wij kiezen voor tijdelijke inhuur vanwege de uitval van een medewerker en de vakantieperiode.
De opdracht loopt tot en met 31 december 2018 er is een mogelijkheid tot verlenging. Deze verlenging wordt voor afloop van de opdracht besproken en de exacte duur is nu nog niet bekend.
Kandidaatomschrijving
De medewerker
Heeft minimaal MBO werk- en denkniveau
Heeft ervaring als medewerker front office
Heeft kennis van omgevingsvergunningen en lezen van bestemmingsplannen).
Heeft kennis van en ervaring met MS Office. Kennis van SquitXO is een pré.
Heeft goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheden.
|