Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 1908
 
Opdracht: Hoofd afdeling Communicatie
 
Sluitingsdatum: 2018-06-11 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Communicatie
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:
Aanvang 18 juni 2018 
Duur 6 maanden Opleidingsniveau HBO 
Optie tot verlenging 1 maal 6 maand(en)
Uren per week 32 uur
 
 
Opdracht
Als hoofd Communicatie ontwikkel je en draag je zorg voor een samenhangend, strategisch en geïntegreerd communicatiebeleid. En richt je volgens het vorig jaar vastgestelde organisatieplan PROFessioneel en Dichtbij én de nieuwe communicatiestrategie Zichtbaar en Aanspreekbaar de communicatie infrastructuur verder in. Je hebt er plezier in collega’s te coachen en geeft hen ruimte om op eigen kracht het beste uit zichzelf naar boven te laten halen en de samenwerking te verbeteren. Je begeleidt de werving- en selectieprocedure voor het vaste afdelingshoofd die eind 2018 gaat beginnen.
Je bent een ervaren interimmanager met veel gemeentelijke ervaring. Je bent bereid het vastgestelde beleid verder uit te voeren, waarbij je natuurlijk persoonlijke accenten kunt aanbrengen. Je hebt naast een rijke managementervaring, vooral een begeleidende, coachende rol voor leergierige collega’s. Maar ook voldoende deskundigheid en ervaring op het inhoudelijke communicatievlak, zodat je een waardevolle sparringpartner bent.
Je bent als afdelingshoofd lid van het MT en adviseert college en management bij belangrijke onderwerpen en/of regelt de communicatie advisering en ondersteuning. Daarnaast ben je integraal eindverantwoordelijk voor de personele zaken en financiën. Je legt verantwoording af aan opdrachtgever directeur.
 
 
Gunningscriteria (weging)
Minimaal een relevante afgeronde HBO/WO opleiding Communicatie
Heeft minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan in de afgelopen 15 jaar als interim manager in de functie van afdelingshoofd Communicatie bij de (semi) overheid. 
Heeft minimaal 10 jaar aantoonbare werkervaring opgedaan in de afgelopen 10 jaar op het gebied van  gebiedscommunicatie en marketingcommunicatie;
Is op de hoogte van en in staat te werken volgens de nieuwste social media en overige digitale communicatie inzichten en technieken , b.v. het opzetten van newsroom. 
Heeft minimaal 10  jaar aantoonbare werkervaring opgedaan in de afgelopen 15 jaar in leidinggeven en advisering binnen een politiek bestuurlijke omgeving 
 
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden