Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ03898
 
Opdracht: Medewerker debiteurenbeheer, 36 u per wk
 
Sluitingsdatum: 2013-10-23 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

 

 

Opdracht informatie

Startdatum 1-11-2013
Einddatum 31-1-2014
Optie tot verlenging Ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Piekwerkzaamheden
Aanvraag reden opmerkingen Tijdelijke capaciteitsuitbreiding

 

 

De stafafdeling Financiën voert onder andere de centrale boekhouding en de daarbij behorende administratieve werkzaamheden uit. De afdeling bestaat uit de clusters Beleid, Beheer en Belastingen. Voor het cluster Beheer, team invordering, zoeken wij een:

Medewerker debiteurenbeheer en kassierswerkzaamheden
 
Het cluster debiteuren is bezig met het invoeren van IBAN/SEPA en het verbeterplan. In de komende maanden worden de processen doorgelicht en geoptimaliseerd hetgeen moet resulteren in een efficiënte organisatie. De vaste bezetting wordt hiervoor deels vrijgemaakt. Om de dagelijkse werkzaamheden te borgen wordt tijdelijk capaciteit gezocht. In de periode november t/m januari voor 36 uur per week en bij eventuele verlenging voor 18 uur in de week.

De werkzaamheden zullen met name zijn het:

- Verwerken van de binnenkomende bankafschriften en storneringen;
- Het verzorgen van de facturatie (zowel publiekrechtelijk als privaatrechtelijk);
- Het beheren van de termijnkalender;
- Het verzorgen van terugbetaling aan derden als gevolg van verminderingen en teveel betaalde bedragen;
- Het periodiek verzenden van herinneringen en aanmaningen;
- Maandelijks verzorgen van de automatische incasso voor de gemeentelijke belastingen;
- Het bijhouden van het archief;
- Het beheren van enkele tussenrekening van het grootboek
- Kennis van de invorderingswet.

NB: Bij een eventuele verlenging na januari worden de te werken uren gewijzigd naar 18 uur in de week.

 

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 

 

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal een afgeronde MBO niveau 4 opleiding richting financiën Ingeschakeld  
Minimaal 3 jaar werkervaring binnen het vakgebied van debiteurenbeheer bij een gemeente Niet ingeschakeld 8
Minimaal 1 jaarwerkervaring met het werken met SAP en bij voorkeur SAP-Civision Middelen en Innen; Niet ingeschakeld 7
Minimaal 3 jaar werkervaring en actuele kennis van Word en Excel welke staat uitgeschreven in het CV Niet ingeschakeld 5
Kandidaat moet klantgericht zijn, goede communicatieve vaardigheden hebben en een duidelijke telefoonstem in het CV graag een korte toelichting. Ingeschakeld  
Kandidaat is in eigen dienst op het moment van aanbieden, of een zzp’er die door max 1 bureau wordt aangeboden Niet ingeschakeld 1
Kandidaat is de gehele periode beschikbaar Ingeschakeld  

 

 

Uren en werkdagen

36
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden