Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ05234
 
Opdracht: juridisch medewerker handhaving, 32 u per wk
 
Sluitingsdatum: 2013-10-21 16:13
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Juridisch
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

 

 

Opdracht informatie

Startdatum 1-11-2013
Einddatum 31-12-2013
Optie tot verlenging ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging
Aanvraag reden opmerkingen Tijdelijke inhuur in afwachting van definitieve besluiten over de formatie binnen de afdeling.

 

 

Advisering/beleid (operationeel)

-Ontwerpen van (bijstellingen/actualisering van) uitvoeringsregelingen, toelichtingen, procedures en formulieren voor het operationaliseren van beleid.

-Advisering over toepassing en uitvoering beleidsregels en regelgeving (inclusief behandelen aanvragen) zodat de beslisser tot een oordeel kan komen. Hieronder wordt tevens verstaan het op persoonlijk en individueel niveau verstrekken van adviezen.

-Opstellen rapportages en adviezen en onderhouden actuele dossiers.

-Leveren van bijdragen aan de beleidsontwikkeling op tactisch niveau.

 

 

Voorbereiding (plannen en beleid)

-Voorbereiding beheers- en/of projectplannen, inclusief het opstellen van voortgangsrapportages.

-Verzamelen, bewerken en analyseren van informatie en bijdragen aan onderdelen van de beleidscyclus.

 

Overige werkzaamheden

-Het in voorkomende gevallen verrichten van werkzaamheden ter ondersteuning van afdelingsactiviteiten dan wel de organisatorische eenheid dan wel de gehele gemeente betreffende, gericht op het waarborgen van de kwaliteit van dienstverlening.

 

 

Functiebeschrijving
 
 
Juridisch medewerker handhaving:

Je adviseert over bestuurlijke handhavingstrajecten en je behandelt handhavingsdossiers. Dit doe je op een breed gebied, waaronder WABO, Ruimtelijke Ontwikkeling, Milieu en APV.
Je behandelt daarnaast zienswijzen en bezwaarschriften in handhavingsprocedures en je vertegenwoordigt de gemeente bij (hoger) beroepsprocedures die hieruit voortvloeien.

Je beschikt over een HBO- rechten, bij voorkeur aangevuld met relevante kursussen op het vakgebied.
Je hebt minimaal 2 jaar ervaring in een vergelijkbare functie bij een gemeente en je kent de actuele wet- en regelgeving goed.

Aanvullend op de bijgesloten profielschets:
Je bent zorgvuldig en je hebt oog voor detail. Je drukt je zowel mondeling als schriftelijk duidelijk en begrijpelijk uit. Je kunt je goed verplaatsen in de positie van de gemeente en in de positie van de burger. Je kunt zowel zelfstandig als in een team functioneren en je bent niet gevoelig voor stress.

 

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 

 

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
opleiding (de mate waarin deze aansluiten op gestelde in aanvraag) Ingeschakeld  
- competenties (de mate waarin deze aansluiten op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 10
- referentie Niet ingeschakeld 8
- relevante ervaring (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Ingeschakeld  
   

 

 

Uren en werkdagen

32
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden