Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer:
 
Opdracht: Facilitair inkoopadviseur / contractmanager
 
Sluitingsdatum: 2018-07-13 08:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Inkoop
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:
Aanvang: 31 juli 2018
Einde: 31 juli 2019
Optie tot verlenging: 4 x 3 maanden
Uren per week: 36
 
Werkomgeving

Deze organisatie verricht diensten voor gemeenten en de provincie.
In de toekomst treden mogelijk ook andere organisaties toe.
De organisatie neemt haar klanten taken uit handen op het gebied van ICT-Beheer en -projecten, Inkoop en Contractmanagement (I&C) en Personeels- en Salarisadministratie.
Door deze ondersteunende activiteiten uit te voeren verkleinen de samenwerkingspartners hun organisatorische kwetsbaarheid.
Tevens verhogen we de kwaliteit, efficiency en de professionaliteit met deskundige medewerkers.
Er wordt gewerkt volgens een categoriemanagement structuur.
De maximale toegevoegde waarde kan inkoop leveren op het snijvlak waar politieke besluiten worden omgezet in beleid.
Wij sluiten daar bij aan door al in een vroeg stadium met onze partners te overleggen over hun doelen en hoe inkoop daarbij kan helpen.
Daarnaast is er continue aandacht voor optimalisatie van inkoopprocessen en contractrealisatie en het ontwikkelen van inkoop bewustzijn bij de klant organisaties als middel om inkoop verder te professionaliseren.
De inkoopadviseur / contractmanager maakt deel uit van een team waarin oa: inkoopadviseurs, contractbeheer, aanbestedingsjuristen en contractmanagers zitten.

Functieomschrijving:

Als Facilitair inkoopadviseur / contractmanager zit je bij het team Facilitaire zaken.
In dit team zitten oa de servicedesk, vervoer GS, receptie, beveiliging, telefonie, adviseurs hard en softservices en print en post.
Je bent verantwoordelijk voor de inhoudelijke input tbv aanbestedingen op het vlak van onderhoud gebouwen en groen, catering, schoonmaak, wagenpark, etc.  
De EvO en MvO aanbestedingen voer je zelfstandig uit.
Tevens ondersteun je inhoudelijk de uitvoering van de Europese aanbestedingen en geeft advies over inkoop in brede zin.
Daarnaast voer je het contractmanagement voor de afdeling uit, en geeft dit vorm, samen met de contractmanagementadviseur van de organisatie.

Kandidaatomschrijving

Als inkoopadviseur / contractmanager beschik je over tenminste HBO werk- en denkniveau en ruime werkervaring.
Je hebt ervaring met het uitvoeren van aanbestedingen, bij voorkeur aangevuld met een vakgerichte opleiding (bijvoorbeeld NEVI 2).
Je beschikt daarnaast over een enthousiasmerende en overtuigende inbreng, gericht op samenwerking.

Competenties
Je bent een zelfstarter met een pro-actieve houding en tevens ben je:
- Relatiegericht;
- Doelgericht;
- Creatief;
- Teamplayer;
- Omgevingsbewust.

 

 
Type opdrachtgever: Overige
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden