Startdatum: 23 juli 2018
Duur: 19 oktober 2018
Optie tot verlenging: ja
Uren per week: 36
Functie omschrijving
Als Budgetbeheerder heb je een aantal hoofdtaken:
• je richt alle budgetplannen volledig geautomatiseerd in , in Allegro en je stimuleert je collega’s dit ook te doen
• je bent vraagbaak en aanspreekpunt gedurende het traject van automatisering van de budgetplannen
• je levert een bijdrage aan de kwaliteitsborging en -verbetering van de processen waarmee hij/zij werkt.
• je verwerkt aanvragen voor budgetbeheer Basis, en Totaal;
• je bent verantwoordelijk voor een correcte opzet van het budgetplan inclusief een check op de juistheid van inkomsten en uitgaven;
• je bent verantwoordelijk voor het adequaat uitvoeren van Financieel Beheersplannen in het kader van een schuldregelingstraject;
• je informeert klanten, maatschappelijk werkenden, instellingen en dergelijke over de
(on-) mogelijkheden en procedures inzake de aanpak van het budgetbeheer;
• je rapporteert over de voortgang van budgetbeheer aan je leidinggevende ;
• voor jouw taken heb je contact met klanten, collega’s, begeleiders, samenwerkende gemeenten, meldpunten schuldhulpverlening en schuldeisers;
Functie eisen
Kennis van:
Uitvoerige en aantoonbare kennis met betrekking tot Allegro
Zeer specifieke kennis ten aanzien van het automatiseren van budgetplannen en de inrichtingen ervan in Allegro.
Laatstgenoemde kennis kun je ook overdragen en je weet hier mensen enthousiast voor te krijgen.
Liefst heb je ervaring als senior medewerker.
Vaardigheid in:
-
Kennisoverdracht
-
Samenwerken
-
Resultaatgerichtheid
-
Klantgerichtheid
-
Kwaliteitsgerichtheid
-
Probleemanalyse
-
Initiatief
-
Accuratesse
-
Flexibiliteit
|