Startdatum
04-11-2013
Einddatum
31-01-2014
Uren per week
40
Uren per dag
8
Optie verlenging Aantal
1
Optie verlenging Maanden
1
Opdracht omschrijving
De provincie Drenthe heeft een werkplekomgeving gebaseerd op Windows 7. Verder wordt er gebruik gemaakt van Exchange 2010/Outlook 2010 en Lync 2010. Voor de overige kantoorautomatiserings-pakketten wordt nu nog Office 2003 gebruikt. Momenteel worden de overige Office 2003 pakketten gemigreerd naar Office 2010. De uitrol naar de werkplekken wordt gefaseerd uitgevoerd en staat gepland vanaf medio november. Office 2010 en gerelateerde applicaties zijn gevirtualiseerd met VMware ThinApp. Eerstelijns gebruikersondersteuning wordt verleend door de Servicedesk. Daarnaast is er een Backoffice voor tweedelijns ondersteuning en een groep systeembeheerders voor derdelijns ondersteuning. De werkzaamheden zullen bestaan uit: - Verlenen van gebruikersondersteuning vanuit de tweedelijn, gericht op Office 2010 en gerelateerde problemen - Bij onderbezetting verlenen van gebruikersondersteuning vanuit de Servicedesk, gericht op Office 2010 - Begeleiden van Servicedesk medewerkers bij het beantwoorden van gebruikersvragen over Office 2010 - Onderzoeken van Office 2010 problemen en deze, indien nodig, overdragen naar de derdelijn - Overdragen van kennis over Office 2010 aan de eerste- en tweedelijns medewerkers
Kandidaat omschrijving
Van de helpdeskmedewerker wordt extra eerste- en tweedelijnsondersteuning verwacht tijdens de uitrol van Microsoft Office 2010. Bij voorkeur wordt deze ondersteuning geleverd door 1 persoon die primair vanuit de tweedelijn opereert. Verder wordt van de kandidaat verwacht dat hij/zij over goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden beschikt. Hij/zij dient een teamspeler te zijn die klantgericht, flexibel en stressbestendig is.
Kwaliteit aangeleverd CV
CV volledig in het Nederlands (maximaal 7 pagina's) Minimaal 1 referentie van een eerder relevant project/opdracht.
Inhoudelijke CV eisen
-MBO diploma
-Aantoonbare ruime ervaring met Microsoft Office 2010 (Outlook, Wordt, Excel, PowerPoint en Access)
-Aantoonbare ruime ervaring met klantcontacten en gebruikersondersteuning in een helpdeskomgeving
-Ervaring met beheer in een Microsoft omgeving (Active Directory, Exchange 2010)
-Ervaring met werken volgens ITIL
Inhoudelijke CV wensen
40 % Ervaring met Topdesk
30 % Ervaring met Lync 2010, Visio 2010 en Project 2010
15 % Ervaring met beheer en distributie d.m.v. Novell ZENworks
15 % Ervaring met beheer van gevirtualiseerde applicaties (d.m.v. VMware Thinapp)
Planning
Start publicatie
21-10-2013 00:00
Vragen stellen tot (NVI)
25-10-2013 12:00
Beantwoording vragen
25-10-2013 23:59
Offertes indienen tot
28-10-2013 09:00
Beoordeling offertes (vanaf)
28-10-2013 00:00
Verwachte terugkoppeling
01-11-2013 23:59
De aanbestedingsprocedure van deze offerteaanvraag verloopt volledig digitaal.
De cv’s van de top 5 offertes worden vervolgens voorgelegd aan de opdrachtgever.
De opdrachtgever bepaalt uiteindelijk welke kandidaat wordt ingehuurd.
Indien geen van de eerste kandidaten geschikt bevonden wordt, worden de cv’s van de volgende 5 offertes in ranking voorgelegd aan de opdrachtgever.
De geschiktheid wordt beoordeeld in een gesprek. In dit gesprek wordt de kandidaat beoordeeld op ervaring, kennis, competenties, beeld en uitstraling.
Vragen naar aanleiding van deze offerte uitvraag kunt u via de marktplaats stellen tot: 25-10-2013 12:00.
Offertes kunt u via de marktplaats indienen tot: 28-10-2013 09:00.
Het ligt in de bedoeling om de sollicitatiegesprekken te houden op 30 oktober en/of 1 november 2013.
|