Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2135
 
Opdracht: Medewerker KlantContactCentrum in combinatie met Webcare
 
Sluitingsdatum: 2018-09-05 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Management support
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:
Startdatum: z.s.m.
Duur: 6 maanden
Optie tot verlenging: 2 x 6 maanden
Aantal uren per week: 24 uur
 
 
Opdracht

Als medewerker klantcontactcentrum (KCC) ben je hét aanspreekpunt voor de publieke dienstverlening van de gemeente richting inwoners, bedrijven en instellingen die contact zoeken met de gemeente.
Het team ontvangt, adviseert, begeleidt en ondersteunt klanten via de telefoon, e-mail, webcare. Klanten kunnen bij jou terecht voor informatie over producten (paspoort en rijbewijzen), wetten, regelingen en procedures.
Waar nodig ben je in staat klanten te verwijzen naar andere (dienstverlenende) instanties en voorzieningen.
Je legt alle afspraken vast in het Klantcontactsysteem.

 
Wensen
 
Minimaal een afgeronde MBO opleiding
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring in de afgelopen 3 jaar als medewerker KCC bij een gemeente
Aantoonbare werkervaring met Webcare
Flexibel inzetbaar binnen de reguliere openingstijden

 
Competenties
 
Mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
Zelfstandig
Klant- en servicegericht
Flexibel

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden