Startdatum: z.s.m.
Duur: 3 maanden
Optie tot verlenging: mogelijk maar nog niet bekend
Uren per week: 32
De functie
Als Administratief medewerker WMO ben je verantwoordelijk voor het verwerken van rapportages en beschikkingen en verwerk je de facturen van zorgaanbieders binnen het berichten verkeer.
Je levert informatie aan, aan diverse partijen zoals het CAK en het SVB en verricht diverse administratieve taken ter ondersteuning van de consulenten.
Ook neem je actief deel aan de Leansessies en denkt mee over het optimaliseren van de administratieve processen.
Je bent klantgericht, collegiaal en haalt energie uit denken in mogelijkheden en oplossingen.
Je hebt een secretaresse opleiding gevolgd.
Eisen
‘Bring your own device’ is van toepassing.
Dit houdt in dat je in bezit bent van een mobiele telefoon voor alle zakelijke contacten. Ditzelfde geldt voor een laptop c.q. iPad.
Wensen
Minimaal afgeronde MBO (niveau 4) opleiding.
Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als administratief medewerker bij een gemeentelijke organisatie, bij voorkeur binnen het Sociaal Domein in de afgelopen 5 jaar.
Aantoonbare werkervaring met Suite Sociale Domein
Competenties
Resultaatgericht, initiatief nemen, samenwerken, klantgericht (RISK)
Accuraat
Flexibel
Integer
Aanpassingsvermogen
Stressbestendigheid
Overtuigingskracht
Communicatief vaardig
|