Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer:
 
Opdracht: Adviseur Inkoop
 
Sluitingsdatum: 2018-10-17 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:
Startdatum: 24-10-2018
Einddatum: 31-3-2019
Optie tot verlenging: 2 x  3 maanden
Uren per week: 36
 

Opdrachtomschrijving
 
Je draagt er zorg voor dat de gemeente rechtmatig en doelmatig inkoopt,
Je voert zelfstandig de werkzaamheden uit in de diverse fases van de aanbestedingsprocedures voor diensten, werken en leveringen. Dit betreffen zowel de meervoudig onderhandse als Europese aanbestedingsprocedures.
 

Kandidaatomschrijving
 
Jij hebt ca. 3 jaar recente ervaring en bent aantoonbaar goed ingevoerd op het gebied van inkoop- en (EU) aanbestedingsprocedures en samenwerken is echt jouw ding.
Je beschikt over organisatie-sensitiviteit, dus je kunt je goed verplaatsen in de klant en bent oplossingsgericht, waarbij je tegelijkertijd kritisch blijft op de te volgen procedures en daarop feedback geeft.
 
Je hebt HBO werk- en denkniveau, minimaal Nevi 1  afgerond en Nevi 2 afgerond of daarvoor in opleiding.
 

Eisen
 
Opleiding
Kandidaat heeft met succes een HBO opleiding afgerond.
Opleiding
Kandidaat is in het bezit van het diploma Nevi 1.
Werkervaring
Kandidaat heeft minimaal 3 jaar recente ervaring en in die periode 3 afgeronde EU-aanbestedingen zelfstandig doorlopen. Beschrijf deze 3 afgeronde aanbestedingen in het CV.
 

Gewenste competenties:
  • analytisch vermogen
  • flexibiliteit
  • teamspeler
  • klantgerichtheid
  • samenwerken
  • resultaatgericht
  • doortastend
  • zelfstandig

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden