Startdatum: z.s.m.
Duur: 6 mnaanden
Optie tot verlenging: nee
Uren per week: 16
Wat ga je doen?
Je bent de representatieve, attente en verbindende schakel tussen het college, de ambtelijke organisatie en de burgers.
Je ondersteunt het bestuurssecretariaat, waarbij je je richt op een correcte voorbereiding en afhandeling van B&W vergaderingen en de afhandeling van trouwjubilea (bruidsparen) van inwoners van de gemeente.
Je verricht diverse administratieve werkzaamheden.
Gunningscriteria
-
Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker bestuurssecretariaat bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar
-
Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau in de richting van secretaresse of administratie
-
Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase
Competenties:
-
Je bent accuraat en klant- en kwaliteitsgericht
-
Je bent initiatiefrijk en je weet collega's en bestuur in te schakelen
-
Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling
-
Je kunt problemen oplossen
-
Het is belangrijk dat je flexibel bent en zelfstandig kunt werken
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties
Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: bij voorkeur dinsdag en donderdag
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 4 december 2018 's middags.
|