Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2340
 
Opdracht: Medewerker bestuurssecretariaat
 
Sluitingsdatum: 2018-11-29 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Management support
 
Provincie: Gelderland
 
Beschrijving:
Startdatum: z.s.m.
Duur: 6 mnaanden
Optie tot verlenging: nee
Uren per week: 16
 
 
Wat ga je doen?
Je bent de representatieve, attente en verbindende schakel tussen het college, de ambtelijke organisatie en de burgers.
Je ondersteunt het bestuurssecretariaat, waarbij je je richt op een correcte voorbereiding en afhandeling van B&W vergaderingen en de afhandeling van trouwjubilea (bruidsparen) van inwoners van de gemeente.
Je verricht diverse administratieve werkzaamheden.
 
 
 
Gunningscriteria
  • Je hebt minimaal 2 jaar aantoonbare werkervaring als medewerker bestuurssecretariaat bij een gemeente in de afgelopen 5 jaar
  • Afgeronde opleiding op minimaal MBO-niveau in de richting van secretaresse of administratie
  • Selectiegesprek in de tweede beoordelingsfase

Competenties:
  • Je bent accuraat en klant- en kwaliteitsgericht
  • Je bent initiatiefrijk en je weet collega's en bestuur in te schakelen
  • Je hebt uitstekende communicatieve vaardigheden, zowel schriftelijk als mondeling
  • Je kunt  problemen oplossen
  • Het is belangrijk dat je flexibel bent en zelfstandig kunt werken

CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties

Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: bij voorkeur dinsdag en donderdag

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op dinsdag 4 december 2018 's middags.

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden