Beschrijving: |
Is er sprake van een noodzakelijke bezettingsgraad op bepaalde dagen in de week? Zo ja, om welke dagen gaat dit? vier dagen per week
Nee
Nee
01-01-2014
Of eerder indien mogelijk
31-12-2014
Of korter indien het werk eerder eindigt
Zes weken na opdracht wordt op basis van een evaluatie besloten over definitieve inzet van de kandidaat
Ja
De taken zijn als volgt beschreven: Onderhoudsbeleid: Signaleert, inventariseert en analyseert relevante (maatschappelijke) ontwikkelingen, geeft de consequenties hiervan aan en vertaalt landelijke en regionale ontwikkelingen. Ontwikkelt het onderhoudsbeleid voor het thema Waterveiligheid en schrijft beheer cq onderhoudskaders. Vertaalt de doelstellingen van de organisatie naar het onderhoudsbeleid. Draagt zorg voor de operationalisering van het onderhoudsbeleid binnen de afdeling Waterkeringen en Wegen. Toetst beleid van collega's op consequenties en adviseert het management hieromtrent. Levert een bijdrage aan de evaluatie van het onderhoudsbeleid en adviseert het management over bijstelling van het onderhoudsbeleid. Levert kerngegevens voor de producten van de planning- en control cyclus. Levert een inhoudelijke bijdrage aan overlegstructuren en projecten. Onderhoudsengineering: Beoordeelt plannen op de impact voor het toekomstige onderhoud en adviseert over aanpassing van het ontwerp in relatie tot optimalisatie van het onderhoudsproces op basis van system engineering (SE). Vertaalt doelen naar indicatoren middels de RAMS(SHEEP) methodiek voor waterkerende kunstwerken en ontwerpstandaarden voor het op te stellen Algemeen Programma van Eisen (ApvE) voor te aanleggen/renoveren kunstwerken. Stelt risicogestuurde onderhoudsconcepten op en vertaald deze in onderhoudsplannen voor de waterkerende kunstwerken. Analyseert en evalueert de resultaten van onderhoud en de effecten van storingen/faalmechanismen op basis van FMECA en RCM. Ontwikkelen methodiek van meten en verbeteren van prestaties.
Als Maintenance Engineer vervul je een belangrijke rol om het assetmanagement binnen het hoogheemraadschap verder te implementeren.In de eerste fase ligt de nadruk op het vertalen van doelen naar indicatoren middels het inzichtelijk maken hoe asset-activiteiten meetbaar bijdragen aan behalen van bestuurlijke doelen. Via de toepassing van SMART indicatoren o.b.v. RAMS(SHEEP). Het ontwikkelen en opzetten van risicogestuurde onderhoudsconcepten voor o.a. sluizen, kademuren, bruggen en coupures o.b.v. de leidraad risicogestuurd beheer en onderhoud conform de Probo werkwijze en de leidraad RAMS. Deze concepten vertalen in de onderhoudsplannen. Gelijktijdig een beleidsnota (beheerkader) ontwikkelen voor het onderhoudsbeleid binnen dit werkveld. Met daarbij een systematiek waarbij een onderlinge relatie gelegd kan worden tussen prestatie, risico en budget. Daarnaast het doorontwikkelen van een risicomatrix Opdrachgever, ontwikkelen prioriteringswijze onderhoud cq vervangen en ontwikkelen methodiek voor het meten en verbeteren van prestaties. In de tweede fase ligt de nadruk op het ontwikkelen van een systematiek voor het onderhoudsproces binnen dit werkveld met aandacht voor risicoanalyse methodieken en opstellen ApvE ontwerpkaders op basis van life cycle cost (LCC). Tot de taken van de Maintenance engineer behoort ook het delen van kennis met de beheerders en adviseurs die al in dienst van Opdrachgever zijn.
Rechtmatig, doelmatig en doeltreffend onderhoudmanagement op basis van het assetmanagementprincipe van de beheeractiviteiten van de Opdrachgever.
Je bent in staat hoofd- en bijzaken te onderscheiden en in staat vanuit de processen kritisch mee te denken. Je beschikt over de competenties: analytisch, omgevingsbewustzijn, samenwerken, initiatief, zelfstandig, resultaatgerichtheid en overtuigingskracht op een gevorderd niveau.
Eisen
50 % Kennis van de Leidraad RAMS en Leidraad Risicogestuurd beheer & onderhoud conform de ProBo werkwijze (RWS). Daar waar een toelichting verplicht is, dient u deze expliciet aan te geven. Een verwijzing naar het CV is niet voldoende (geen toelichting = knock-out).
25 % Kennis van diverse risico-analyse technieken zoals FMECA en RCM. Daar waar een toelichting verplicht is, dient u deze expliciet aan te geven. Een verwijzing naar het CV is niet voldoende (geen toelichting = knock-out).
25 % Kennis van onderhoud in relatie tot ontwerp: Life Cycle Costing (LCC) technieken. Daar waar een toelichting verplicht is, dient u deze expliciet aan te geven. Een verwijzing naar het CV is niet voldoende (geen toelichting = knock-out).
Cv formaat eis
Sorteer op prijs / kwaliteit verhouding
Gewicht van prijs: 50 %
Gewicht van kwaliteit: 50 %
Tarief
Maximaal: € 90,00
Planning
11-11-2013 00:00
13-11-2013 12:00
14-11-2013 23:59
15-11-2013 12:00
19-11-2013 00:00
29-11-2013 23:59
|