Publicatiedatum 15-11-2013
Dienstverband 30 - 18 uur per week
Werk/denkniveau MBO+
Aanvang waarschijnlijk half december
Duur 5 maanden
Organisatie
Talenten worden benut. Wie wil groeien, kan er groeien. Balans tussen werk en privé vinden wij zeer belangrijk. De directie wordt gevoerd door de directeur/gemeentesecretaris en de directeur strategie en projecten. De organisatie bestaat uit negen overzichtelijke afdelingen. De managers en de directie vormen het ManagementBeraad. Het personeel van de gemeente heeft een transparante relatie met het gemeentebestuur en is zeer betrokken bij de samenleving, maakt er afspraken en komt deze ook na. Dienstverlening gaat verder dan veiligheid en gezonde financiën. We denken mee met ‘onze klanten’ en zijn toekomstgericht. Integriteit staat bij werknemers van de gemeente hoog in het vaandel. Werknemers van de gemeente roesten niet vast in patronen, maar hebben een flexibele en oplossingsgerichte werkhouding.
Afdeling Vergunningen Handhaving en Veiligheid (VHV)
Bij de afdeling VHV werken ruim 30 medewerkers die verantwoordelijk zijn voor het behandelen van vergunningen op een breed werkterrein zoals bouw- en woningtoezicht, Drank & horeca, Algemene plaatselijke verordening (Apv) en milieu. Het toezicht en de handhaving hierop en integrale veiligheid horen ook bij de verantwoordelijkheid van de afdeling.
De afdeling kenmerkt zich door open communicatie, gedrevenheid en het willen leveren van kwaliteit.
Opdracht
Als hoofdtaken houd je je bezig met het inboeken van aanvragen voor omgevingsvergunningen in Key2vergunningen (MVV) en het Omgevingsloket, verlenen/weigeren van omgevingsvergunningen voor uitwegen (na advies van vakafdeling), verrichten van diverse administratieve handelingen in MVV (constructies inboeken en verwerken/verzenden, toezichtrapporten verwerken), Word en Excel, controle van facturen, maken van publicaties vanuit MVV/OVX, aanvragen kabels/leidingen behandelen.
De huidige senior administratieve medewerker is tijdelijk afwezig binnen de organisatie. Om dit op te vangen zoeken wij voor deze uren tijdelijk vervanging. De ingangsdatum is nog niet precies bekend en afhankelijk van een nog te plannen operatie. Het betreft in ieder geval een periode van 3 maanden a 30 uur per week en aansluitend 2 maanden a 18 uur per week.
Het zal duidelijk zijn dat wij zoeken naar een duizendpoot. Ben je proactief, administratief en taalkundig goed onderlegd, steek je graag je handen uit de mouwen, voel je je verantwoordelijk voor je werk en zie je het werk voordat wij het zien? Dan ben jij onze ideale kandidaat.
Gunningscriteria (weging)
• Minimaal 5 jaar ervaring (in de afgelopen 7 jaar) met het werken bij lokale overheden in een administratieve functie, (20%)
• Een afgeronde opleiding op minimaal MBO niveau, (20%)
• Ervaring (in de laatste 3 jaar) met de Centric-applicatie OVX4ALL, (20%)
• Ervaring met en kennis van (in de laatste 2 jaar) de WABO en het Omgevingsloket, (20%)
• Ervaring met en kennis van (in de laatste 2 jaar) het MS officepakket (Excell, Word en outlook), (20%)
• Ervaring met en kennis van met Corsa/SmartDocuments is gewenst.
Geef in het cv duidelijk aan of u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet. De kandidaten worden gerangschikt op basis van de gunningscriteria. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend.
Competenties
Als kernwaarden voor alle medewerkers van de gemeente Dronten zijn geformuleerd: Afspraak = afspraak, Klantgericht, Toekomstgericht, Integer en Veranderingsbereid (AKTIV).
Functiegerichte competenties:
• Pro-actief en dienstverlenend
• Goede communicatieve vaardigheden
• Het kunnen samenwerken in teamverband
• Zelfstandig
• flexibel
• Nauwkeurigheid en accuraat
• Stressbestendig
Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.
Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 6.
Benodigd aantal professionals 1.
CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.
Werkdagen
De functie/opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: In overleg.
Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 28 november tussen 14.30 uur en 17.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk 27 november as. bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.
|