Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 94625:1 SHP
 
Opdracht: Casemanager Vacatureloket
 
Sluitingsdatum: 2013-11-19 16:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: 0
 
Beschrijving:

LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216207


Profiel afdeling

Het project Vacatureloket is op 1 oktober van start gegaan. Het loket is open, ondertussen is het herontwerp van het proces in gang gezet. Op 1 januari 2014 dient het herontwerp opgeleverd te
worden.

De doelstelling van het vacatureloket is:
• Alle informatie omtrent alle vormen van vacatures, mobiliteitsbeleid, matching, voorrangsregels, externe inhuur, flexibele schil etc, is op 1 plek toegankelijk en up to date voor de klant (vacaturehouder en decentrale P&O)
• Alle vraag naar werk loopt via eén loket
• Werkproces is gestroomlijnd, met 1 loket als ingang
• Klant wordt snel geholpen: informatie en doorgeleiding
• Zo snel mogelijke matching met voorrangskandidaten
• Optimale doorstroming van medewerkers in algemene dienst
• Regie op het proces
• Eenduidige rapportage

Het team van het vacatureloket bestaat uit de projectleider Vacatureloket, de projectsecretaris en de werkgroep. Daarnaast is er samenwerking met de projectgroep ondersteunende Expertises.


Profiel opdracht
Beschrijving probleemstelling
De vragen die bij het loket binnenkomen zijn zeer divers en breed. Het loket wordt bemenst door een expert op het gebied van het P&O –beleid, die de context goed kan begrijpen en de vraag achter de vraag snel kan achterhalen.


Werkzaamheden
• Fysieke bezetting van het loket (telefoon, mailbox)
• Registreren, analyseren en rapporteren over klantvraag en antwoorden
• Meewerken aan opzetten kennisbank


Wat wordt er gevraagd
Het is een loket functie, dit betekent dat:
• de kandidaat als eerste op dienstverlenende wijze de klant telefonisch of via mail te woord staat.
• de kandidaat goed is in relatiebeheer en partijen met elkaar kan verbinden.
• de kandidaat zijn/haar werkvoorraad op adequate wijze registreert en rapporteert. Verder is de kandidaat:
• Een stevige persoonlijkheid, ondernemend en gaat de uitdaging aan om voortdurend aan te sluiten bij de continue veranderingen in de organisatie.
• Toont initiatief, pikt signalen makkelijk op en komt direct in actie.
• Zoekt actief de samenwerking op met de verschillende betrokken partijen, decentrale loketten, het management en met de diverse collega’s.
• Is gericht op resultaat en streeft daarbij naar een zo groot mogelijk draagvlak
• Weet te overtuigen op basis van kennis en persoonlijkheid.
• Flexibiliteit, door snel veranderende omgeving
• Rustig en doortastend kunnen opereren in een hectische omgeving
• Zelfredzaamheid
• Samenwerkingsgericht


Eisen inhoud U biedt maximaal 1 kandidaat aan.

Het CV (LET OP: maximaal 5 pagina's) van de kandidaat is aan de map achter deze vraag toegevoegd.  Knock out

De kandidaat is in het bezit van minimaal een HBO diploma. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV. Een kopie van het diploma kan worden toegevoegd in de map achter de vraag. Knock out

De kandidaat heeft senior kennis en ervaring binnen Personeel & Organisatie aantoonbaar gemaakt door minimaal 5 jaar relevante werkervaring. Deze ervaring is opgedaan in de afgelopen 10 jaar. Dit moet duidelijk blijken uit het toegevoegde CV. Knock out
Met uw offerte aanbieding, verklaart u dat de kandidaat kan voldoen aan de onder 'profiel opdracht' genoemde vaardigheden  en competenties. Deze vaardigheden en competenties zullen nader getoetst worden in het matchgesprek. U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en u gaat hiermee Knock out

Wensen
De kandidaat is in het bezit van minimaal een HBO diploma in de richting Personeel & Organisatie, Personeel & Arbeid, Human Resource(s) Management of soortgelijk. Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, dan blijkt dit duidelijk uit het toegevoegde CV. Weging 20%.

De kandidaat heeft minimaal 3 jaar kennis en ervaring binnen Personeel & Organisatie, specifiek binnen de gemeente (de Opdrachgever). Deze ervaring is opgedaan in de afgelopen 5 jaar. Indien de kandidaat aan deze wens kan voldoen, blijkt dit duidelijk uit het toegevoegde CV. Ja, de kandidaat heeft minimaal 3 jaar kennis en ervaring binnen Personeel & Organisatie, specifiek binnen de gemeente (de Opdrachtgever). Deze ervaring is opgedaan in de afgelopen 5 jaar = Weging 40%.

van het loket (openingstijden 09.00 -13.00 uur) werkzaam zijn. Er is een optie tot verlenging mogelijk tegen dezelfde condities. Knock out

U gaat akkoord met de concept overeenkomst en de Eigen Verklaring en voegt de Eigen Verklaring, geheel ingevuld en ondertekend, toe aan de map achter deze vraag. De eigen verklaring kan gevonden worden in de map download documentenen moet worden ingevuld en aangeleverd per offerteaanvraag. De concept overeenkomst hoeft op het moment van indienen van deofferte aanbieding nog niet te worden ingevuld en ondertekend.Knock out 

U gaat ermee akkoord, dat indien de gegunde kandidaat om welke reden dan ook uitvalt, althans niet beschikbaar is, de Gemeente  zich het recht voorbehoudt alsnog over te gaan op de opvolgend gekwalificeerde kandidaat en om met deze kandidaat een overeenkomst voor het overgebleven deel van de opdracht aan te gaan. Of om de opdrachtnemer te verzoeken om een vervangend kandidaat aan te leveren. Knock out

Het is de verantwoordelijkheid van de leverancier en de kandidaat om er voor te zorgen dat dezelfde kandidaat niet door twee partijen of meer wordt aangeboden. Indien dit toch gebeurt, dan is de keuze aan de kandidaat. U heeft bovenstaande gelezen, begrepen en gaat hiermee akkoord.  Knock out

 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden