Beschrijving: |
Opdracht informatie
Startdatum
|
27-11-2013
|
Einddatum
|
31-12-2013
|
Optie tot verlenging
|
ja
|
Aantal posities
|
1
|
Aanvraag reden
|
Vacatureruimte / vervanging
|
|
|
|
Profiel informatie
Wat ga je doen?
- Je informeert en begeleidt klanten van Sociale Zaken van begin tot eind
- Je draagt de verantwoordelijkheid voor aanvragen en heronderzoeken WWB, IOAW, Bijzondere bijstand en WMO
- Je adviseert over het gemeentelijk minimabeleid
- Je motiveert en activeert klanten naar uitstroom en zorg
- Je voert de regie over de uitvoering van trajectplannen
Wie zoeken we?
- Je bent iemand met een HBO werk- en denkniveau
- Dit niveau is aangevuld met een relevante opleiding (Bijvoorbeeld HBO/SJD)
- Je bent bekend met het automatiseringssysteem GWS4all
- Je bent betrokken bij de klant en je bent sociaal vaardig
- Je hebt een zakelijke opstelling
- Je beschikt over onderhandelingsvaardigheid en goede schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid
- Ervaring als klantmanager is een pré
Plaats in de organisatie
Het cluster Sociale Zaken bestaat uit een 15-tal personen, waarbij de coördinator de vakinhoudelijke aansturing en coaching verzorgt. Je werkt samen in een team van enthousiaste (beleidss) medewerkers. Het cluster maakt onderdeel uit van de afdeling Bedrijfsvoering en Dienstverlening.
|
|
Aanvraag gunningscriteria
|
Omschrijving
|
Knock-out
|
Belang (1 = minst, 10 = meest)
|
- Je bent bekend met het automatiseringssysteem GWS4all
|

|
10
|
- Ervaring als klantmanager is een pré
|

|
10
|
- Je bent iemand met een HBO werk- en denkniveau
|

|
9
|
- relevante ervaring (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag)
|

|
10
|
|
|
|
|
Uren en werkdagen
Aantal uur per week 18
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag
|