Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2806
 
Opdracht: Helpdeskmedewerker
 
Sluitingsdatum: 2019-04-04 09:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Aantal uur per week: 32 

Startdatum:       Z.s.m

Duur: 5 maanden 

Optie tot verlengen: Mogelijk

 Je handelt alle 1e en 2e lijns telefoontjes van de eindgebruiker zelfstandig af;

Per email of telefoon vragen of storingen aannemen van de eindgebruiker, deze registreer je in het ticketsysteem en handel je af of zet je door naar de 3e lijn;
Eindgebruikers zijn (interne) medewerkers of klanten die je als support medewerker ondersteunt;
Beheer van o.a. Android, Windows en Applicatiebeheer;
Je bent verantwoordelijk voor het leveren van support op hardware en software applicaties;
Je beschikt over HBO werk- en denkniveau.

De werkdagen zijn maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 08:30 uur tot 17:00 uur;

Voor meer details zie de inhuursite.

 

 
Type opdrachtgever: Overige
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden