Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ09761
 
Opdracht: Projectondersteuning, 36 uur per wk
 
Sluitingsdatum: 2013-12-03 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Riolering grond- en wegenbouw, Management support
 
Provincie: Zeeland
 
Beschrijving:

 

Opdracht informatie

Startdatum

4-11-2013

Einddatum

14-4-2014

Optie tot verlenging

ja

Aantal posities

1

Aanvraag reden

Anders


De functie - werkzaamheden
Voor ons project zoeken wij een projectondersteuner plus. Hierbij valt te denken aan uitvoerende werkzaamheden als: voorbereiden van vergaderingen, zoals uitnodigingen versturen en agenda opstellen in overleg met de voorzitter; notuleren van vergaderingen; verzending van verslagen; opzetten, bewaken en implementeren van een documentbeheerssysteem en projectarchief; up-to-date houden van (project)dossier, zowel digitaal en als papier; uitdraaien van overzichten uit systemen; afhandelen van binnenkomende en uitgaande post; archivering; agendabeheer projectmanagement.

De “plus” betreft werkzaamheden op een ander (hoger) niveau met werkzaamheden zoals: verslaglegging van complexe overleggen; werkzaamheden op het gebied van projectbeheersing zoals risicomanagement; kwaliteitsmanagement; informatiemanagement etc.; opstellen van (onderdelen van) concept documenten zoals voortgangsrapportages, projectplannen, etc.


De functie – wie ben jij
Je bent de centrale spin in het web en dient daarom met alle betrokkenen

binnen het project goed te kunnen samenwerken. Je hebt zodoende een signaalfunctie en bewaakt de naleving van afspraken. Je kunt hoofd- en bijzaken onderscheiden en weet dit goed vast te leggen in verslagen. Je bent op de hoogte van de (in-)formele regels die relevant zijn voor jouw werkterrein en wat er speelt binnen de organisatie en handelt daarnaar. Je bent je bewust van de Rijkswaterstaat kernwaarden: RADIO (resultaatgericht, aanspreekbaar, dienstverlenend, integer en ondernemend) en vertaalt dit door naar jouw werkzaamheden. Je durft je open te stellen voor feedback en doet (indien nodig) verbetervoorstellen binnen jouw werkterrein.

Je speelt een belangrijke rol bij het verzamelen, vastleggen en aanleveren van informatie op het vlak van o.a. risicomanagement, informatiemanagement en kwaliteitsmanagement. Jij ondersteunt de manager projectbeheersing in het adviseren van het IPM-team en bent zodoende ook sparringpartner van de manager projectbeheersing. Binnen het project valt de aansturing van projectondersteuning onder de verantwoordelijkheid van de manager projectbeheersing.


Functie-eisen
-
Je hebt een goede beheersing van Windows gestuurde MS-office programma’s
-Je hebt een goed beeld van jouw werkzaamheden, weet daarin te prioriteren en je kunt snel schakelen tussen werkzaamheden
-Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
-Je bent open, enthousiast en gedreven
-MBO+ / HBO werk- en denkniveau


Competenties
-
Klantgericht
-
Plannen en organiseren
-
Organisatiesensitiviteit
-S
amenwerken
-
Flexibiliteit
-
Integriteit
-
Punctueel
-
Pro-actief


Werkervaring
Je hebt relevante werkervaring op administratief, secretarieel en projectbeheersing gebied en dit succesvol afgerond (1 – 5 jaar) of je kunt aantonen dat je voldoende affiniteit met bovenstaande werkgebieden hebt.
 

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 

 

Omschrijving

Knock-out

Belang (1 = minst, 10 = meest)

Opleidingsniveau zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel

Niet ingeschakeld

2

Jaren werkervaring zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel

Niet ingeschakeld

1

Ervaring in GWW sector (grond/weg/waterbouw)

Niet ingeschakeld

1

Ervaring in publieke sector

Niet ingeschakeld

1

Relevantie werkervaring zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel

Niet ingeschakeld

2

Ervaring met projectmatig werken

Niet ingeschakeld

1

 

 

 

 
Type opdrachtgever: Rijkswaterstaat
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden