Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ00853
 
Opdracht: Coordinator Toeristische Promotie
 
Sluitingsdatum: 2012-12-20 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Communicatie
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Profiel Coördinator stadsmarketing

Aandachtsveld:
- Stadsmarketing
- Drie doelgroepen bewoners, bedrijven, bezoekers
- Focus op economische ontwikkeling binnenstad

Taken
• Ontwikkelen en uitvoeren strategie stadsmarketing, samen met het Platform Stadsmarketing
• Opstellen en uitvoeren van het jaarlijkse actieplan stadsmarketing
• Aansturen Coördinator toeristische promotie
• Ontwikkelen positionering van d e Gemeente  neerzetten als merk (kaders)
• Helder uitdragen van de positionering
• Kaders uitzetten voor productvernieuwing
• Mediabenadering
• Samenwerking realiseren met relevante partijen in de stad
• Draagvlak organiseren voor het stadsmarketingsbeleid

Ervaring
• Aantoonbare vakkennis
• Enkele jaren ervaring in een vergelijkbare functie
• Ervaring met stadsmarketing
• Inzicht in toeristische markt met destinatiemarketingPersoon
• kan verbinden met diverse partijen, bruggenbouwer
• kan samen met de Coördinator Toeristische promotie de lijnen uitzetten om Gouda goed te positioneren, inclusief scherpe keuzes maken die daarvoor nodig zijn
• weten wat je wel en niet doet: prioriteiten stellen
• bestuurlijke sensitiviteit
• creatief en innovatief, bekend met oude en nieuwe werkmethoden (print tot tweet)
• werkveld weten te inspireren en verleiden en verder
• 12 uur
• afspraken buiten reguliere werktijden mogelijk
• inhuur
 

Profiel Coördinator Toeristische promotie
Aandachtsveld:
- Destinatiemarketing/Toeristische promotie
- Doelgroep bezoekers
 

Taken
• Binnen de kaders van stadsmarketing ontwikkelen en uitvoeren van het toeristisch
promotiebeleid, samen met de Werkgroep Toerisme
• Opstellen en uitvoeren van het jaarlijkse werkplan toeristische promotie
• Doorvertalen positionering  in toeristische positionering
• Helder uitdragen van de toeristische positionering
• Aansturen TIP/VVV (dagelijkse aansturing VVV gebeurt door coördinator VVV)
• Mediabenadering
• Gouda verbinden aan toeristische én niet toeristische partners
• Productvernieuwing op het gebied van toerisme
• Joint promotion mogelijkheden uitnutten
• Samenwerking realiseren met relevante partijen in de stad
• Draagvlak organiseren voor toeristische promotie
 

Ervaring
• Aantoonbare vakkennis
• Ervaring in een vergelijkbare functie
• Ervaring en inzicht in toeristische markt met destinatiemarketing
 

Persoon
• kan verbinden met diverse partijen, bruggenbouwer
• kan samen met Coördinator stadsmarketing en werkveld de lijnen uitzetten om de gemeente goed tepositioneren, inclusief scherpe keuzes maken die daarvoor nodig zijn
• weten wat je wel en niet doet: prioriteiten stellen
• bestuurlijke sensitiviteit
• creatief en innovatief, bekend met oude en nieuwe werkmethoden (print tot tweet)
• werkveld weten te inspireren en verleidenen verder
• 24 uur
• Afspraken buiten reguliere werktijd mogelijk
• Inhuur voor een jaar
 

Relevante achtergronddocumenten:
- Stadsmarketingsplan 2012
- Werkplan , op weg naar 1 miljoen bezoekers
- Memo Toekomst Stadsmarketing en toeristische promotie
- Organisatiestructuur Stadsmarketing en toeristische promotie

 

CV eisen

   
  CV in Word of PDF-format, volledig in het Nederlands.

CV (met motivatie) mag niet langer dan 7 pagina's zijn.

Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Waar in de gunningcriteria kennis en/of ervaring wordt gevraagd, moet dit specifiek uit het CV naar voren komen, zodat beoordeeld kan worden of daadwerkelijk aan de criteria wordt voldaan. Alleen een opsomming in een lijst van bijvoorbeeld systeemkennis volstaat niet. De mate van ervaring moet duidelijk worden toegelicht.

Bij de werkervaring in het CV dienen de periodes gespecificeerd te worden met maanden en jaartallen. Voorbeeld periode werkervaring augustus 2002 – december 2009.

Ook genoten opleidingen en cursussen dienen gespecificeerd te worden in jaartallen met de vermelding of de diploma/certificaat wel/niet behaald is.

Indien u niet voldoet aan bovenstaande CV eisen wordt uw aanbieding niet in behandeling genomen.

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Minimaal in het bezit van een HBO diploma. Ingeschakeld  
Minimaal 1 jaar recent en aantoonbare werkervaring met toeristische promotie en inzicht in toeristische markt met destinatiemarketing. Ingeschakeld  
Kandidaat dient aantoonbare ervaring te hebben met social media. Ingeschakeld  
Kandidaat dient inzetbaar te zijn buiten de reguliere werktijden. Ingeschakeld  
   

Procedure eisen

     
  De deadline voor het stellen van vragen verloopt na 2 werkdagen.
Vragen met betrekking tot deze aanvraag kunt u alleen stellen via de button in deze aanvraag.
U kunt geen vragen stellen aan de opdrachtgever, deze worden niet beantwoord.

De antwoorden op deze vragen zullen op de 3e werkdag worden gepubliceerd.

De deadline voor het aanbieden van kandidaten verloopt na 7 werkdagen, na deze termijn is het niet meer mogelijk om een aanbieding op deze aanvraag te doen.

De gunning:
Op basis van de gunningcriteria worden de best passende kandidaten door de inhuurdesk door gezet naar de manager. Indien er meerdere aanbiedingen met gelijke score zijn, wordt het tarief meegenomen in de beoordeling. De beste aanbiedingen worden door de manager uitgenodigd voor een intake. De kandidaten ontvangen hier uiterlijk de dag voor de geplande intake een uitnodiging voor. Indien u nog geen terugkoppeling op uw aanbieding heeft ontvangen, is uw kandidaat niet uitgenodigd voor de eerste gespreksronde. Mogelijk wordt uw kandidaat in een tweede gespreksronde alsnog uitgenodigd. Op basis van de aanbieding en het intakegesprek selecteert de manager de voor hem/haar best passende kandidaat.

Wij streven er naar u zo snel mogelijk terugkoppeling te geven over de status van uw aanbieding.
 
     
  De planning is als volgt:
Uiterste datum indienen vragen: donderdag 13 december 2012 - 18:00 uur
Uiterste datum indienen aanbieding: donderdag 20 december 2012 -18:00 uur
 

Selectiegesprekken data en/of info

   
  De selectiegesprekken vinden plaats op donderdag 17 januari 2013. U wordt verzocht uw kandidaat deze dag beschikbaar te houden, de gesprekken kunnen niet op een later tijdstip plaatsvinden.

Kandidaten die uitgenodigd worden voor een intakegesprek bij de opdrachtgever, ontvangen hier uiterlijk de dag voor de geplande intake een uitnodiging voor. Indien u nog geen terugkoppeling op uw aanbieding heeft ontvangen is uw kandidaat niet uitgenodigd voor de eerste gespreksronde.

De aanwezigheid van een accountmanager wordt niet op prijs gesteld bij het intakegesprek.

 

Uren en werkdagen

24
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag; Zaterdag; Zondag
 
 
 

Kandidaat aanbiedingen

Sluitingsdatum aanbiedingen: 20-12-2012 18:00

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden