Organisatie |
|
Publicatiedatum |
23-12-2013 |
Dienstverband |
36 uur per week |
Aanvraagnummer |
|
Werk/denkniveau |
HBO |
Verloopdatum |
03-01-2014 15:00 |
Aanvang |
13 januari 2014 |
|
Duur |
6 maanden (optie tot verlenging 6 maanden) |
Organisatie
Afdeling Planontwikkeling is verantwoordelijk voor het realiseren van projecten in de gebiedsontwikkeling en daarnaast het beheer en de exploitatie van het gemeentelijk vastgoed
Opdracht
- Verantwoordelijk voor het technisch financieel beheer van de portefeuille tijdelijk vastgoed;
- Verantwoordelijk voor verhuur en exploitatie van het tijdelijk vastgoed, onder meer met inzet van derden (antikraakbedrijven);
- Levert input/toetst juridische documenten (van derden) die de tijdelijke in gebruik geven regelen;
- Onderhoudt contacten met externe partijen en voert onderhandelingen over ingebruik- gevingsvoorwaarden; juridisch en financieel;
- Bewaakt de voortgang/naleving van contractueel gemaakte afspraken met derden;
- Bewaakt baten en lasten van het beheer en de exploitatie van vastgoedobjecten en legt daarover verantwoording af naar de interne (en externe) opdrachtgevers/eigenaars waarvoor het vastgoed wordt geëxploiteerd en onderhouden.
Gunningscriteria (weging)
- HBO werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde opleiding op minimaal HBO-niveau (20%);
- Minimaal 3 jaar ervaring met beheer tijdelijk vastgoed (50%);
- Kennis van gemeente (betreft opdrachtgever) (10%);
- Beheerst vastgoedapplicatie Planon (10%);
- Kennis van key2finance (10%).
De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.
Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
- zakelijk/ondernemende instelling;
- uitstekende communicatieve vaardigheden;
- onderhandelingsvaardig/ stressbestendig.
Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.
|