Beschrijving: |
Startdatum
|
17-2-2014
|
Einddatum
|
2-5-2014
|
Optie tot verlenging
|
Ja, max 2 x 6 maanden
|
Aantal posities
|
1
|
Aanvraag reden
|
Project
|
Aanvraag reden opmerkingen
|
Ondersteuning nodig bij de inrichting en opzet van een Klantcontact Centrum.
Op dit moment is niet duidelijk of verlenging nodig is. Indien verlenging, dan wordt dit in overleg bepaald.
|
Gevraagd wordt:
-24 uur per week ondersteuning aan de projectlleider
-ervaring met de opzet en werken van / in een KCC bij een gemeente of een Omgevingsdienst
-deelprojecten te monitoren en te ondersteunen
-deelprojectleiders aan te zetten tot het halen van deadlines
-ervaring met verandermanagement en medewerkers mee kunnen nemen in het verandertraject (medewerkers van het nieuw te vormen KCC, het managment, de Omgevingsdienst en ook externe klanten)
-leiding geven aan deelproject(en)
-documenten van de deelprojecten opstellen dan wel beoordelen
-opstellen van het document voor het ontwikkeltraject vanaf 1 april tot 2016
-communicatief goed
-mee helpen ontwikkelen van een plan van aanpak wat het KCC per 1 april doet (de basis neerzetten)
-mede bewaken van planning en adviseren over haalbaarheid en bijsturing ervan
Aandachtspunten:
-Informeren Regiegroep, MT en teamleiders, coördinatoren
-Persoonlijk maar vooral ook in afdelingsoverleggen
-Zodra de plaatsing bekend is, nieuwe KCC medewerkers direct meenemen in alle deelprojecten die er lopen
-De directeur meenemen in het verandertraject, met behulp van het gebruik van de PDC, ZTC, werkprocessen, zakelijke afspraken, rapportages etc.
Aanvraag gunningscriteria
|
|
Minimaal een afgeronde Hbo-opleiding,
|
|
Aanvullende cursussen/opleidingen op het gebied van KCC
|
|
8
|
Minimaal twee keer zelfstandig of een ondersteunde rol hierin gehad met het volledig opzetten en inrichten van een KCC bij een gemeente of Omgevingsdienst of andere overheidsinstelling. Dit moet duidelijk per werkervaring worden beschreven.
|
|
Motivatie , geschreven door de kandidaat, waarin zijn kwalificaties duidelijk naar voren komen
|
|
Bij de aanbieding dienen twee referenties van verschillende opdrachtgevers, gericht op KCC te worden toegevoegd, voorzien van organisatie, naam, functie en telefoonnummer.
|
|
|
|
|
|
|
24
|
Werkdagen
|
Woensdag; Donderdag; Vrijdag
|
|