Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 000074
 
Opdracht: Producten- en Dienstenmanager Services, 36 uur per wk
 
Sluitingsdatum: 2014-02-13 17:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Facilitair
 
Provincie: Utrecht
 
Beschrijving:

Startdatum 21-04-2014
31-12-2015
Ja
36 uur per week verdeeld over 4 of 5 dagen per week



Sinds 1 januari 2013 vormt de politie één korps, waar bijna 63.000 mensen werken. Eén korpschef heeft de leiding over deze organisatie die bestaat uit tien regionale eenheden, de Landelijke Eenheid voor regio-overschrijdend en specialistisch politiewerk en het Politiedienstencentrum voor ondersteunende taken. Dienst Facility Management maakt onderdeel uit van het Politiedienstencentrum.

De sector Producten- en Dienstenmanagement is verantwoordelijk voor de regie op alle ingekochte goederen en diensten die haar zijn toegewezen (end to end benadering). Dit betreft onder meer de behoeftestelling, het opstellen van het programma van eisen, het aanbestedingsproces, de contractering, de implementatie, het contract- en leveranciersmanagement en de afstoting. Door het combineren van kennis over de klantbehoefte, de markt en het product of de dienst ziet zij toe op de doelmatigheid en doeltreffendheid van de ingekochte goederen en diensten.

De Sector Producten- en Dienstenmanagement (PDM) binnen het Politiedienstencentrum (PDC) van de Nationale Politie, is op zoek naar een Producten- en Dienstenmanager Services. De Producten- en Dienstenmanager (PDM'er) Services is verantwoordelijk voor de regie over een gedeelte van de totale groep van ingekochte producten en diensten binnen het domein Services. Binnen dit domein vallen bijvoorbeeld de volgende producten: catering, schoonmaak, groenvoorziening en kantoorinrichting.



De PDM'er voert de regie gedurende de gehele levenscyclus van een product of dienst. De PDM’er vervult de rol van projectleider gedurende een (Europese) aanbesteding (de daadwerkelijke uitvoering ligt bij de Inkoper), van behoeftestelling tot en met de implementatie van de producten en diensten binnen het domein services.




-Regie over een gedeelte van de totale groep van ingekochte producten en diensten binnen het domein services.
-Sturen op de uitnutting van het contract en het onderhouden van een strategische relatie met leveranciers.



De volgende processtappen binnen het domein services worden uitgevoerd door of onder regie van de PDM’er:
-Inventariseren (o.a. businesscase en marktonderzoek);
-Initiëren en specificeren (o.a. PID en aanbestedingsdocumenten);
-Selecteren;
-Contracteren en implementeren;
-Bestellen;
-Bewaken;
-Evalueren en nazorg.

In de beheerfase vormt het leveranciersmanagement een belangrijk onderdeel van de werkzaamheden van de PDM’er.




Als projectleider verantwoordelijk voor de regie op de gehele levenscyclus (van behoeftestelling tot en met de implementatie) en daarnaast de functionele aansturing van de leden van het projectteam.



Met de interne afnemers/klantgroepen binnen de Nationale Politie, de diverse proces/projectpartners (o.a. inkoop, implemenatiemanagement, logistiek, materiedeskundigen) en de verschillende leveranciers.



Lijn en project.



Minimaal afgeronde HBO / WO-opleiding. Een voor deze opdracht relevant afgeronde HBO/WO opleiding (bijvoorbeeld de Facilitaire / Bedrijfskundige richting) is een pré.


Minimaal 3 jaar (± fulltime) aantoonbare werkervaring als Projectleider binnen één of meerdere complexe ambtelijke omgeving(en) (overheid en/of semi-overheid) in de afgelopen 5 jaar.
-Aantoonbare kennis met contract- en leveranciersmanagement.
-Aantoonbare kennis van Prince 2 methodiek of vergelijkbare methodiek.


analytisch denken
-
onderhandelingsvaardigheid
-
planmatig werken
-
kostenbewustzijn
-
klantgerichtheid
-
samenwerken
-
ondernemerschap
-
conceptueel denken
-
redactionele vaardigheden


Planning / Afspraken
Gesprek 1: woensdag 19 februari 2014 van 12:30 tot 13:30 uur Gesprek 2: woensdag 19 februari 2014 van 14:00 tot 15:00 uur Gesprek 3: woensdag 19 februari 2014 van 15:30 tot 16:30 uur


20-02-2014


Tarief
Geen limieten
Inclusief alle kosten, exclusief BTW.


Beschikbaarheid
De kandidaat dient per 21 april 2014 beschikbaar te zijn voor 36 uur per week verdeeld over 4 of 5 dagen per week.



Inhoudelijke CV eisen
U voegt een CV van maximaal 5 pagina's A4 toe. Het CV is in het Nederlands gesteld. NB. Het CV dient louter ter verificatie van de bij de eisen en wensen gegeven antwoorden. Daarnaast dient u, indien van toepassing, bij alle eisen en wensen de antwoorden/beschrijvingen in het bijbehorende veld "toelichting" van de applicatie in te vullen. Verwijzingen naar ALLEEN het CV en/of andere documenten bij de toelichting op de eisen en wensen ZAL leiden tot uitsluiting.
 
Minimaal 3 jaar (± fulltime) aantoonbare werkervaring als Projectleider binnen een complexe omgeving in de afgelopen 5 jaren. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
 
Een afgeronde erkende HBO/WO opleiding. Een duidelijk en leesbaar kopie van het behaalde examendiploma dient te worden bijgevoegd bij uw aanbieding.



Inhoudelijke CV wensen
25 % Minimaal 2 afgeronde vergelijkbare projecten in de afgelopen 3 jaar als Projectleider in een ambtelijke omgeving gedurende een (Europese) aanbesteding. Het is hierbij van belang dat de Projectleider verantwoordelijk is voor de regie op de gehele levenscyclus (van behoeftestelling tot en met de implementatie) en daarnaast de functionele aansturing van de leden van het projectteam. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
15 % Een afgeronde erkende HBO / WO opleiding Bedrijfskunde, Facility Management of hogere hotelschool is een pré. Een kopie van het behaalde examendiploma dient te worden bijgevoegd bij uw aanbieding.
15 % Een afgeronde NEVI 1 of hoger is een pré. Een kopie van het behaalde examendiploma dient te worden bijgevoegd bij uw aanbieding.
15 % Aantoonbare kennis van Prince2 methodiek of een vergelijkbare methodiek in vergelijkbare opdrachten. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
15 % Minimaal 1 jaar aantoonbare werkervaring als Projectleider binnen de overheid is een pré. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.
15 % Aantoonbare werkervaring met contract- en leveranciersmanagement tijdens de beheerfase van een (Europese) aanbesteding in de afgelopen 5 jaar. Dit moet duidelijk herkenbaar zijn in het CV van de kandidaat.


Planning
06-02-2014 00:00
10-02-2014 16:00
11-02-2014 23:59
13-02-2014 17:00
14-02-2014 00:00
20-02-2014 23:59
 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden