Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: ZU441
 
Opdracht: Senior medewerker Planning & Control , 36 uur per week
 
Sluitingsdatum: 2014-02-24 10:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Senior medewerker Planning & Control , 36 uur per week

 

Organisatie Gemeente Publicatiedatum 19-02-2014
Dienstverband 36 uur per week Aanvraagnummer ZU441
Werk/denkniveau Anders Verloopdatum 24-02-2014 10:00
Aanvang z.s.m.  
Duur tot 1 januari 2015 (met optie tot verlenging)

 

Opdracht
Je coördineert organisatiebreed de planning en control producten en stelt hiervoor een planning op. Je consolideert de input van de afdelingen ten behoeve van het opstellen van de planning en control producten en adviseert over de inrichting ervan. Daarnaast geef je advies over de meer complexe vraagstukken op het terrein van planning en control. Je verricht onderzoek, volgt en evalueert de ontwikkelingen en vertaalt deze in voorstellen en notities

 

We zoeken een ervaren financieel deskundige die durft te veranderen maar tegelijkertijd scherp blijft op inhoud en kwaliteit. Je beschikt over WO werk- en denkniveau, verkregen door een WO opleiding, richting Bedrijfseconomie, en meerdere jaren aantoonbare ervaring in een vergelijkbare functie. Je hebt aantoonbare ervaring met zowel het initiëren van procesverbetering als het digitaliseren van werkprocessen (bij voorkeur P&C processen). En volgt de ontwikkelingen op het gebied van financiële wet- en regelgeving. Verder beschik je over goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden. Je bent een teamplayer die lastige financiële kwesties tot de kern terug weet te brengen en mensen kan motiveren en meenemen in het doorvoeren van veranderingen. Je bent collegiaal en stressbestendig. Daarnaast bezit je overtuigingskracht, een flexibele instelling, doorzettingsvermogen en relativeringsvermogen. Het is een pre als je ervaring heb opgedaan met het digitaliseren van de P&C-cyclus.


Gunningscriteria (weging)
- Afgeronde HBO-opleiding Gemeentefinanciën óf afgeronde WO-opleiding Bedrijfskunde (30%)
- Minimaal 3 jaar ervaring in de afgelopen 5 jaar met het opstellen van P&C producten (45%)
- Aantoonbare ervaring met het initiëren van procesverbetering (25%)

 

De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

 

Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
- goede mondelinge en schriftelijke communicatieve vaardigheden;
- motiverend;
- collegiaal;
- stressbestendig.

 

Gedurende de selectiegesprekken zullen competenties beoordeeld worden.

 


Benodigd aantal professionals
1.


CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr.


Planning
De gesprekken worden in onderling overleg gepland. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 3 maart 2014 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden