Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ05976
 
Opdracht: Klantmanager, 24 uur per week
 
Sluitingsdatum: 2014-02-26 12:41
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: (Algemeen) management, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

 

 

Algemene informatie

Startdatum 3-3-2014    
Einddatum 30-6-2014

 

Jongerenadviseur werk m/v (24 uur per week)

 

De functie

Als jongerenadviseur draag je zorg voor een eigen cliëntenbestand. Je doelgroep bestaat uit klanten vanaf 18 tot 27 jaar. De nadruk ligt in eerste instantie vooral om deze doelgroep te motiveren richting opleiding, met name bij het ontbreken van een startkwalificatie. Je hebt regelmatig contact over de activiteiten m.b.t. uitstroom naar werk en of een opleiding. Je houdt je bezig met het activeren van de cliënten naar werk. Je stelt diagnoses, makt een plan van aanpak, kiest een traject en bewaakt vervolgens de voortgang van het traject. Hierbij heb je contact met de cliënt en het re-integratiebureau waar je de cliënt naar verwezen hebt. Je voert veel gesprekken met cliënten over hun eigen activiteiten, sollicitaties en lopende trajecten. Het motiveren  en coachen van cliënten vormt een belangrijk onderdeel van deze gesprekken.Als jongerenadviseur is het belangrijk dat je bekend bent met het netwerk waar de jongeren zich in bewegen. Dit zijn bijvoorbeeld scholen in de regio, leerplichtambtenaren en leerwerkadviseurs. Daarnaast heb je veel contact met de klantmanagers die verantwoordelijk zijn voor de  rechtmatigheid van de 5 gemeentes en voer je waar nodig een maatregeltraject uit. Als vast onderdeel van je functie geef je workshops. Deze workshops variëren van “rechten en plichten” tot empowerment. In overleg wordt bekeken welke workshop het beste bij je past.

 

 Jouw profiel

Voor deze functie zoeken wij een kandidaat met een afgeronde vakgerichte HBO opleiding. Je bent bekend met het werkveld en de doelgroepen van de Sociale Dienst en beschikt over de nodige wettechnische kennis.Als jongerenadviseur ben je klant- en vraaggericht, je ziet het als een uitdaging om al luisterend naar je cliënten je doel te bereiken. In je dagelijkse contacten kun je je goed inleven in cliënten en beschik je over een goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid. Je bent in het bezit van een auto.

 

Competenties

 

Competentietype Competentieniveau Gewicht
Aanpassingsvermogen Niveau 2 7
Klantgerichtheid Niveau 2 10
Kwaliteitsgericht Niveau 2 8
Luisteren Niveau 2 7
Mondeling uitdrukkingsvaardigheid Niveau 2 7
Organisatiebewustzijn Niveau 2 7
Probleemanalyse Niveau 2 7
Schriftelijk uitdrukkingsvaardigheid Niveau 2 7
Stressbestendigheid Niveau 2 7

 

 

AAnvraag gunningscriteria

 

Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
- opleiding (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 3
- competenties (de mate waarin deze aansluiten op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 2
- referentie Niet ingeschakeld 1
- relevante ervaring (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 4

 

 

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden