Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ05077
 
Opdracht: Inkoper sociaal domein, 36 uur per week
 
Sluitingsdatum: 2014-02-27 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Inkoop
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

 

Algemene informatie

Startdatum 1-3-2014    
Einddatum 31-12-2014

 

 

Optie tot verlenging

Ja

Aantal posities

2

  

 

Opdracht: Inkoper Sociaal Domein

 

Organisatie
De gemeente   bereidt zich voor op de decentralisaties in het sociaal domein. Daarbij wordt de kennis op een aantal terreinen binnen de gemeentelijke organisatie versterkt.
 

 

Plaats in de organisatie
De gemeentelijke inkoopfunctie is ondergebracht bij de afdeling CJA (Centraal Juridische Afdeling) Daar is nu behoefte aan 2 inkopers gespecialiseerd in het inkopen van zorg. De inkoper Sociaal Domein legt verantwoording af aan het afdelingshoofd CJA en zal vanwege de zorgmarkt nauw samenwerken met de kwartiermaker en projectleiders decentralisaties.
 

 

De functie
Gezien de nieuwe taken en de hoeveelheid partijen kiest  de gemeente voor een vernieuwende vorm van inkoop: het zogenaamde ‘inclusief onderhandelen’ ook wel bekend als ‘het bestuurlijk aanbesteden’. De inkoper Sociaal Domein levert een wezenlijke bijdrage aan de (verdere) implementatie van dit concept en geeft mede uitvoering aan de inkoopactiviteiten. De Inkoper vervult een cruciale rol in het vertalen van inhoudelijke percelen naar het inkoopproces. Dit geschiedt onder andere door het formuleren van streef- en breekscenario’s ten behoeve van de onderhandelingen met zorgaanbieders. Dit gebeurt in samenwerking met de externe deskundige die de gemeente   reeds heeft ingehuurd. Uit het proces van ‘inclusief onderhandelen’ kunnen voor de definitieve contractering diverse bekostigingsvormen voorkomen. De inkoper Sociaal Domein geeft vorm aan deze bekostigingsvormen.
 

 

Bijzonderheden
Gezien het feit dat het inkopen van zorg en bestuurlijk aanbesteden van zorg enigszins onontgonnen terrein is, is de gemeente   met name op zoek naar een aantal mensen die in staat is om binnen de dynamiek van dit werkveld succesvol te opereren. Het is van belang dat de inkoper Sociaal Domein de juiste kennis en ervaring met zich meebrengt. De gezochte inkoper dient een aantoonbaar track record te hebben in het acteren binnen de diverse (bestuurlijke) niveaus In die zin is de gemeente   op zoek naar een expert in de zorgmarkt met verstand van inkopen, wet- en regelgeving op dat gebied en het vermogen om te acteren in een bestuurlijke omgeving.
 

 

Wat neem je mee
Kerncompetenties:
Klantgerichtheid
Samenwerken
Resultaatgerichtheid
Politiek bestuurlijke sensitiviteit
 

Functiegerelateerde competenties:
Innovatief
Pioniersmentaliteit
Netwerker
Flexibel
Goede onderhandelingsvaardigheden
Goede communicatieve vaardigheden
Sterk verbindend vermogen
Adviesvaardigheden
Efficiënt en effectief omgaan met publieke middelen.
 

Overig
(aantoonbare) kennis van en ervaring met ‘inclusief onderhandelen’ en ‘bestuurlijk aanbesteden’.
(aantoonbare) kennis van diverse bekostigingsvormen
(aantoonbare) ervaring in het inkopen van zorg
Diepgaande kennis van producten en diensten die met de decentralisaties van Jeugdhulp en AWBZ/WMO gepaard kunnen gaan.
 

Indicatief werk en denkniveau
WO/HBO
 

Uren per week: 32- 36

 

CV eisen

CV in Word of PDF-format, volledig in het Nederlands.  Minimaal 2 referenties (naam referent, organisatie, telefoonnummer).  CV (met motivatie en referenties) mag niet langer dan 7 pagina's zijn.  Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.  Waar in de gunningcriteria kennis en/of ervaring wordt gevraagd, moet dit specifiek uit het CV naar voren komen, zodat beoordeeld kan worden of daadwerkelijk aan de criteria wordt voldaan. Alleen een opsomming in een lijst van bijvoorbeeld systeemkennis volstaat niet. De mate van ervaring moet duidelijk worden toegelicht.  Bij de werkervaring in het CV dienen de periodes gespecificeerd te worden met maanden en jaartallen. Voorbeeld periode werkervaring augustus 2002 – december 2009.  Ook genoten opleidingen en cursussen dienen gespecificeerd te worden in jaartallen met de vermelding of de diploma/certificaat wel/niet behaald is.  Indien u niet voldoet aan deze eisen wordt uw aanbieding niet in behandeling genomen.

 

Aanvraag gunningscriteria

 

Omschrijving

Knock-out

Belang (1 = minst, 10 = meest)

Minimaal 3 tot 5 jaar aantoonbare ervaring in het inkopen van zorg. In de aanbieding dient de kandidaat zijn/haar ervaring duidelijk te omschrijven!

 

Afgeronde WO of HBO opleiding

 

Minimaal 3 tot 5 jaar aantoonbare kennis van en ervaring met ‘inclusief onderhandelen’. In de aanbieding dient de kandidaat zijn/haar kennis van en ervaring duidelijk te omschrijven!

 

Diepgaande kennis van producten en diensten die met decentralisaties van Jeugdhulp en AWBZ/WMO gepaard gaan. In de aanbieding dient de kandidaat zijn/haar kennis duidelijk te omschrijven.

8

Kandidaat minimaliseert of compenseert CO2 uitstoot (toelichten 1ste pagina CV).

8

Het uurtarief mag maximaal € 90

 
 

 

Eisen procedure

De deadline voor het stellen van vragen kunt u terugvinden in de planning van de opdracht.  Vragen met betrekking tot deze aanvraag kunt u alleen stellen via de button in deze aanvraag.  U kunt geen vragen stellen direct aan de opdrachtgever, deze worden niet beantwoord.  De antwoorden op deze vragen worden op dezelfde dag gepubliceerd.  De deadline voor het aanbieden van kandidaten kunt u terugvinden in de planning van de opdracht, na deze termijn is het niet meer mogelijk om een aanbieding op deze aanvraag te doen.  

 

De gunning:

Op basis van de gunningcriteria worden de best passende kandidaten door de inhuurdesk door gezet naar de manager. Indien er meerdere aanbiedingen met gelijke score zijn, wordt het tarief meegenomen in ranking en de beoordeling. De beste aanbiedingen worden door de manager uitgenodigd voor een intake. De kandidaten ontvangen hier uiterlijk de dag voor de geplande intake een uitnodiging voor. Indien u nog geen terugkoppeling op uw aanbieding heeft ontvangen, is uw kandidaat niet uitgenodigd voor de eerste gespreksronde. Mogelijk wordt uw kandidaat in een tweede gespreksronde alsnog uitgenodigd. Op basis van de aanbieding met gunningcriteria, prijs en het intakegesprek selecteert de manager de voor hem/haar best passende kandidaat.
Bij uw aanbieding dient alleen het cv (met eventuele referenties en motivatie) te worden toegevoegd. De andere documenten zijn optioneel.

 

 

Opmerkingen maximum tarief

Het uurtarief mag maximaal € 90

 

 

 

 

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden