Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ02253
 
Opdracht: Senior Functioneel Beheerder MS Sharepoint , 32 uur per week
 
Sluitingsdatum: 2014-02-25 16:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

Algemene informatie

Startdatum 6-3-2014    
Einddatum 1-1-2015

 

 

Doel van de functie: senior functioneel beheerder

Beheren van informatievoorziening en het doorvoeren van wijzigingen ten behoeve van de klant en van gebruikers

 

 

Gedragscompetenties

Klantgerichtheid

Samenwerken

Resultaatgerichtheid

Leervermogen

Organisatieloyaliteit

Probleemanalyse

Oordeelsvorming

Motiveren en stimuleren

  

 

Het functieprofiel

 

2.1 Resultaat Resultaatgebied

Kernactiviteit

Resultaat

Klant

Houdt rekening met belangen van klanten en andere stakeholders.

Mate van klanttevredenheid

(Strategie) en Beleid

Financiën/ P&C

Communicatie

Productie

Is verantwoordelijk voor de instandhouding van de informatievoorziening in opdracht van de opdrachtgever.

 

Is verantwoordelijk voor het opstellen van de functionele eisen en biedt deze aan als input voor het functioneel ontwerp. Houdt daarbij rekening met de niet-functionele eisen. Toetst de functionele eisen aan het functioneel ontwerp.

Is verantwoordelijk voor de informatie analyse en de bijbehorende impact analyse van de voorgestelde wijzigingen op de informatievoorziening (systemen en bedrijfsprocessen), signaleert knelpunten in opgeleverde informatieanalyses en stelt alternatieve oplossingen voor. Doet (structurele) verbetervoorstellen voor de informatievoorziening.

 

Inventariseert en onderzoekt consequenties van voorgestelde wijzigingen op de componenten van de informatievoorziening in relatie tot de gehele informatievoorzieningsketen.

 

Stelt de realiseerbaarheid van deze wijzigingen vast, daarbij rekening houdend met het voortbrengingsproces van de keten waaruit de informatievoorziening is opgebouwd (zowel de geautomatiseerde als niet geautomatiseerde informatievoorziening; systemen, bedrijfsprocessen, procedures en documentatie) over de informatieketen heen.

 

Is mede verantwoordelijk voor de bijdrage aan (deel)releaseplannen en adviseert zowel klanten als leveranciers (applicatie beheer en technisch beheer) over prioriteiten binnen releases aan releaseplatforms/projecten.

Realisatie van de gemaakte afspraken met betrekking tot continuïteit.

Gedefinieerde en getoetste functionele eisen.

 

Gedegen informatieanalyse inclusief impactanalyse.

 

Vaststelling van de realiseerbaarheid van de wijzigingen.

 

Afgestemd releaseplan inclusief planning van de diverse activiteiten uit het voortbrengingsproces.

 

2.4 Gedragscompetenties

 

Gedragscompetentie

Definitie

Gedragsvoorbeeld

Klantgerichtheid

Onderzoeken van wensen en behoeften van de klant en hiernaar handelen. Anticiperen op behoeften van klanten. Hoge prioriteit geven aan servicebereidheid en klanttevredenheid.

Denkt actief mee met de klant en komt op eigen initiatief met passende voorstellen.

Samenwerken

Levert een actieve bijdrage aan een gezamenlijk resultaat of probleemoplossing, ook wanneer de samenwerking een onderwerp betreft dat niet direct van persoonlijk belang is.

Werkt op eigen initiatief met anderen aan een gezamenlijk resultaat.

Resultaatgerichtheid

Is actief gericht op het behalen van resultaten en doelstellingen en heeft de bereidheid om in te grijpen bij tegenvallende resultaten.

Stelt zelfstandig en op eigen initiatief ambitieuze doelen en realiseert deze

 

Leervermogen

Nieuwe informatie en ideeën in zich opnemen en effectief toepassen

Past op eigen initiatief nieuwe informatie en ideeën toe.

Organisatieloyaliteit

Eigen gedrag in lijn brengen met de cultuur, behoeften, prioriteiten en doelen van de organisatie.

Brengt het eigen gedrag in lijn met de doelen, prioriteiten en cultuur van eigen organisatie(onderdeel).

Probleemanalyse

Signaleren van problemen; herkennen van belangrijke informatie; verbanden leggen tussen gegevens. Opsporen van mogelijke oorzaken van problemen; zoeken naar ter zake doende gegevens.

Verzamelt en selecteert zelfstandig en op eigen initiatief relevante informatie uit verschillende bronnen. Legt verbanden en ordent informatie.

Oordeelsvorming

Op basis van beschikbare informatie juiste en realistische conclusies trekken.

Weegt op eigen initiatief aspecten van een kwestie af op relevantie en haalbaarheid.

Motiveren en stimuleren

Stimuleert anderen in de directe werkomgeving tot effectief enthousiasmeren en stimuleren, mede door het vertonen van voorbeeldgedrag.

Stimuleert anderen om zich in te spannen om een positieve houding ten aanzien van het bereiken van doelen tot stand te brengen bij anderen.

 

 

2.3 Vakinhoudelijke competenties

 

Opleiding/ kennis

HBO werk- en denkniveau.

Gedegen ICT kennis, bijvoorbeeld HBO Informatica.

Kent en gebruikt de theorieën, methoden en instrumenten van zijn vakgebied, ook in de breedte (functioneel ontwerp, testen).

Kent en gebruikt de voor zijn vakgebied relevante processen, procedures en systemen.

Kennis van servicemanagement processen.

Gedegen kennis van het wijzigen van systemen.

Kennis van en ervaring met beheersprocessen gebaseerd op BiSL. Daarnaast ook kennis vereist van ASL en ITIL frameworks.

 

Ervaring

Minstens drie jaar relevante werkervaring in het uitvoeren van functioneel beheer binnen een grootschalige gebruikersorganisatie.

Ruime ervaring met bedrijfsprocessen, organisatiekunde en ICT.

Ruime ervaring met het opstellen van gebruikers documentatie.

Ervaring met het coachen van medewerkers.

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 

Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
U dient één referentie van een relevante opdracht in. Deze moet u opnemen in uw cv en als één document uploaden. U vermeldt opdrachtgever, telefoonnummer, begin/einddatum (niet ouder dan 1 jaar), uur per week, omschrijving werkzaamheden en resultaat. Ingeschakeld  
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met SharePoint 2007, 2010 en 2013 in de afgelopen 5 jaar. Niet ingeschakeld 10
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met SharePoint Designer 2007 en 2013 met name Workflows, Infopath, Office 365 en Lync., Port in de afgelopen 5 jaar. Niet ingeschakeld 8
Minimaal 3 jaar aantoonbare werkervaring met XML, XSLT, Scrum en RUP in de afgelopen 5 jaar. Niet ingeschakeld 7
Minimaal 4 jaar aantoonbare werkervaring met het ontwikkelen/configureren van (zeer) complexe Sharepoint omgevingen in de afgelopen 6 jaar. Niet ingeschakeld 8
Afgeronde opleiding Configuring and Administering Microsoft SharePoint 2010 (gecertificeerd). Niet ingeschakeld 10
Leverancier verklaart –  een actief duurzaamheidbeleid te voeren en streeft naar verminderde CO2-uitstoot. Kandidaat reist aantoonbaar per openbaar vervoer of ongemotoriseerd van woning naar werk voor ten minste 80% van de reisafstand. Niet ingeschakeld

 

 

CV eisen

CV volledig in het Nederlands (maximaal 7 pagina’s)
De maximale individuele inhuurperiode is vastgesteld op 4 jaar. Onderbrekingen tussen contracten worden hierin eveneens meegeteld, tenzij de onderbreking minimaal 12 aaneengesloten maanden heeft geduurd. Na een onderbreking van minimaal 12 aaneengesloten maanden kan opnieuw aangeboden worden voor opdrachten en begint de telling van de maximale inhuurperiode opnieuw.
Uw aanbieding wordt niet geaccepteerd indien de maximaal hierboven bedoelde inhuurperiode wordt overschreden.
Ook wordt uw aanbieding niet geaccepteerd als u een dienstverband voor bepaalde/ onbepaalde tijd hebt gehad met de organisatie en u zich binnen 1 jaar na uitdiensttreding aanbiedt voor een opdracht.

 

 

Maximum tarief

  € 80,00
Opmerkingen maximum tarief Uurtarief inclusief reiskosten woon-werk v.v. en parkeerkosten, exclusief BTW. Uw offerte wordt zonder meer afgewezen als het door u geboden indicatieve tarief hoger is dan het in de aanvraag opgenomen maximum tarief.

 

 
Type opdrachtgever: ZBO
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden