Details opdracht


 

Planning

De gesprekken vinden plaats op vrijdag 7 maart. Gelieve deze dag beschikbaar te houden.

 

 

 

 

Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ05082
 
Opdracht: Adviseur inkoop nieuwe taken WMO en Participatiewet, 8 uur per week
 
Sluitingsdatum: 2014-02-28 18:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Inkoop
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

 

Algemene informatie

Startdatum 17-3-2014    
Einddatum 17-9-2014

 

Wij gaan uit van een flexibele inzet van gemiddeld maximaal 8 uur/week. Inzet is in overleg en kent vanwege het inkoopproces piekmomenten. Daarnaast is er een verlenging van de opdracht in zicht.

 

 

Functiebeschrijving

Wij zijn op zoek naar een adviseur die ons kan bijstaan bij de inkoop van de nieuwe taken op het gebied van de Wmo en Participatiewet die vanaf 2015 naar de gemeente komen.
Omdat er nog geen besluit is genomen over de wijze van inkoop is het van belang dat de adviseur kennis heeft van de verschillende vormen van aanbesteden, waaronder uitvoerige en aantoonbare kennis van- en ervaring met bestuurlijk aanbesteden en prestatie-inkoop binnen het sociaal domein. Advisering op het gebied van de veranderopgave voor zowel de gemeentelijke organisatie als  de (potentiële) aanbieders behoort ook tot de opdracht. De gemeente wil meer gaan sturen op outcome en dat heeft gevolgen voor de gemeentelijke werkwijze op het gebied van inkoop en sturing. Ook over de verankering van deze omslag in de gemeentelijke organisatie is advies gewenst: wat vraagt dit van de inrichting van de gemeentelijke organisatie en de benodigde kennis en vaardigheden bij de medewerkers?

De adviseur is vooral een flexibele (sparring)partner en coach van de medewerkers die zich bezighouden met het proces rondom de inkoop van de nieuwe taken.
Wij zoeken iemand met veel en aantoonbare ervaring in verschillende inkoopprocessen, met veel kennis van de te nemen stappen en planningen en risicobeheersing en die goed in staat is deze kennis over te dragen. Uiteraard is ervaring bij gemeentelijke organisaties en actuele kennis van sociale vraagstukken hiervoor ook een vereiste.

Met nadruk willen wij er op wijzen dat reageren alleen zinvol is wanneer de kandidaat daadwerkelijk over de gevraagde actuele specialistische kennis en ervaring met de genoemde specifieke inkoopprocessen (bestuurlijk aanbesteden én prestatie-inkoop) binnen het sociaal domein heeft!  

 

 

CV eisen

CV in Word of PDF-format, volledig in het Nederlands. CV (met motivatie) mag niet langer dan 7 pagina's zijn. Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Waar in de gunningcriteria kennis en/of ervaring wordt gevraagd, moet dit specifiek uit het CV naar voren komen, zodat beoordeeld kan worden of daadwerkelijk aan de criteria wordt voldaan. Alleen een opsomming in een lijst van bijvoorbeeld systeemkennis volstaat niet. De mate van ervaring moet duidelijk worden toegelicht.

Bij de werkervaring in het CV dienen de periodes gespecificeerd te worden met maanden en jaartallen. Voorbeeld periode werkervaring augustus 2002 – december 2009. Ook genoten opleidingen en cursussen dienen gespecificeerd te worden in jaartallen met de vermelding of de diploma/certificaat wel/niet behaald is. Indien u niet voldoet aan bovenstaande CV eisen wordt uw aanbieding niet in behandeling genomen.

 

 

Aanvraag gunningscriteria

Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
Aantoonbare ervaring met zelfstandig bestuurlijk aanbesteden binnen het sociaal domein in de afgelopen 5 jaar. Dit blijkt uit CV of toelichting. Ingeschakeld  
Aantoonbare ervaring met prestatie-inkoop binnen het sociaal domein in de afgelopen 5 jaar. Dit blijkt uit CV of toelichting. Ingeschakeld  
Uitvoerige kennis van- en minimaal 5 jaar recente werkervaring met inkoop en aanbestedingsprocessen binnen het sociaal domein bij gemeentelijke overheden. Dit blijkt uit CV of toelichting. Ingeschakeld  
 
 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden