Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: ZU443
 
Opdracht: Managementassistente, 36 uur per wk
 
Sluitingsdatum: 2014-02-21 22:53
 
Status: gesloten
 
Vakgebied:
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

 

Organisatie   Publicatiedatum 21-02-2014
Dienstverband 36 uur per week    
Werk/denkniveau MBO Verloopdatum 26-02-2014 17:00
Aanvang 3 maart 2014  
Duur 4 maanden (optie tot verlenging 2 mnd)

 

Organisatie
De afdeling IBOR realiseert op projectmatige wijze "werken" in de openbare ruimte en onderhoudt en beheert de fysieke leefomgeving. De vele taken zijn ondergebracht in vier hoofdtaken: (her)inrichting, beheren, regisseren en dienstverlening. De afdeling bestaat uit zeven teams. De functie valt onder het team Bedrijfsbureau (26 medewerkers) dat zorgt voor ondersteuning op administratief gebied, vergunningverlening, beheerinformatie en beleid.


Opdracht
Als managementassistente ondersteun je het afdelingshoofd. Ook verricht je samen met je collega werkzaamheden voor temleiders op basis van afspraken. Denk hierbij aan agendabeheer, bewaken actiepunten, verzorgen correspondentie, beantwoorden telefoon, opbergen stukken, inlichtingen verstrekken over lopende zaken en bezoekers ontvangen. Ook ondersteun je bij werving -en selectie procedures.


Gunningscriteria (weging)
- MBO werk- en denkniveau, blijkend uit een afgeronde secretaresse-opleiding op minimaal MBO-niveau (25%);
- Aantoonbare relevante kennis en recente werkervaring (minimaal 4 jaar in de afgelopen 8 jaar) als managementassistente (30%);
- Minimaal 3 jaar werkervaring bij de overheid in de afgelopen 8 jaar  (30%)
- Aantoonbare ervaring met MS Office (15%)


De kandidaten worden op basis van de gunningscriteria gerangschikt. Bij een gelijke score is het uurtarief doorslaggevend. Geef in het cv duidelijk aan in hoeverre u / de door u aangeboden kandidaat aan de genoemde criteria voldoet.

 

Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
- goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
- nauwkeurigheid
- organisatievermogen
- klantgerichtheid
- flexibiliteit
- stressbestendig

 

Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.


Benodigd aantal professionals
1.


CV-eisen
Maximaal 5 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.


Werkdagen
De opdracht wordt vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Di – Wo – Do – Vr


Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 28-02-2014 van 10.00 uur tot 14.00 uur. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 27-02-2014 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden