Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: REQ02003
 
Opdracht: Administratief medewerker
 
Sluitingsdatum: 2013-01-07 11:41
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Financieel en administratie, Sociale zaken en werkgelegenheid
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

 

Opdracht informatie

Medewerker Uitkeringsadministratie voor 20 uur per week van 1 februari 2013 tot 1 juni 2013; eventuele verlenging tot uiterlijk 31 december 2013

 

 

Functie-inhoud

-Administratieve verwerking uitkeringsregelingen:

-toetsen van verkregen gegevens op volledigheid en verwerken van gegevens aan de hand van het besluit in de geautomatiseerde uitkeringsadministratie

-verwerken van de gegevens van de mutatieformulieren en muteren in het bestand

-boeken van uitkeringen

-maken van lijsten van mutaties en inhoudingen

-het verwerken van ontvangsten uit de debiteurenadministratie in de uitkeringenadministratie

-berekenen van de hoogte van ten onrechte verstrekte uitkeringen

-maken van lijsten van uit bestand afgevoerde cliënten, opstellen van wijzigings-/ beëindigingsbeschikking en correspondentie

-onderzoek en verwerking belastingsignalen inclusief onderzoek en berekening

-opstellen verrekeningen t.b.v. derden

-toetsen van computeroutput-lijsten van boekingen en mutaties

-Registratie en rappellering/administratieve voortgangscontrole en controle wettelijke termijnen

-Verricht overige werkzaamheden passend binnen de doelstellingen van de organisatie

-Controleren van mutaties in NAW gegevens

-Beheren en controleren van administratie van de collectieve ziektekostenverzekering.

 

Functie-eisen

U beschikt over een MBO-opleiding en ruime kennis van GWS4All en de WWB. U heeft minimaal 3 à 4 ervaring in een vergelijkbare functie.

 

Startdatum 1-2-2013
Einddatum 1-6-2013
Optie tot verlenging Ja
Aantal posities 1
Aanvraag reden Vacatureruimte / vervanging

 

CV eisen

   
  Het door u aangeboden CV dient de volgende gegevens te bevatten;
naam, contactgegevens, geboortedatum, genoten opleidingen incl. diploma wel of niet behaald (jaartal diploma), relevante werkervaring, competenties, taalvaardigheden, overige vaardigheden, referenties en vermelding van eerder, bij een van de aangesloten organisaties, genoten werkervaring.

Het CV dient opgesteld te zijn in de Nederlandse taal en uit maximaal 5 pagina’s (A4) te bestaan.

 

Competenties

 
Competentietype Competentieniveau Gewicht
Flexibiliteit Niveau 2 8
Integriteit Niveau 2 8
Klantgerichtheid Niveau 2 8
Kwaliteitsgericht Niveau 2 8
Resultaatgerichtheid Niveau 2 8

 

 

Aanvraag gunningscriteria

 
Omschrijving
Knock-out
Belang (1 = minst, 10 = meest)
- opleiding (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 3
- competenties (de mate waarin deze aansluiten op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 2
- referentie Niet ingeschakeld 1
- relevante ervaring (de mate waarin deze aansluit op gestelde in aanvraag) Niet ingeschakeld 4
   

 

Uren en werkdagen

20
Werkdagen Maandag; Dinsdag; Woensdag; Donderdag; Vrijdag

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden