Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 102670:1
 
Opdracht: Functioneel Beheerder, 40 uur per wk
 
Sluitingsdatum: 2014-05-16 10:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Noord-Brabant
 
Beschrijving:

LET OP: Als je een aanbieding wilt verrichten op deze opdracht moet je reeds gekwalificeerd zijn bij de betreffende opdrachtgever. Je kunt alleen aanbiedingen verrichten op opdrachten die zijn gepubliceerd na jouw registratie- en kwalificatiedatum.
Voor meer informatie kun je contact opnemen met Tenderplace op telefoonnummer: 020-5216200

 

De functie
Een Functioneel Beheerder is namens de systeemeigenaren verantwoordelijk voor de continuïteit en het optimaal functioneren van diverse basis-kantoorinformatiesystemen binnen de hele organisatie. Hij/zij is de schakel tussen de organisatie (klant) en Technisch- en Applicatiebeheer (techniek).


Taken en verantwoordelijkheden
Gebruiksbeheer:|
-
Verlenen van ondersteuning bij het gebruik van de betreffende informatiesystemen.
-
Afhandelen van incidenten:
-
Is verantwoordelijk voor het oplossen van incidenten en klachten (2e lijn) al of niet met ondersteuning van Technisch Beheer en/of Applicatiebeheer.
-
Volgt de voortgang van uitstaande incidenten en koppelt de status terug aan de klant/melder.
-
Is verantwoordelijk voor regelmatige rapportages over incidenten en andere geleverde diensten.
-
Opzetten en toewijzen van rapporten, menu’s en gebruikersrechten (autorisatiebeheer);
-Contact onderhouden met een diversiteit van leveranciers en specialisten enerzijds en gebruikers anderzijds;
-
Verwerken van ad-hoc informatie verzoeken m.b.t. management- en stuurinformatie.


Functionaliteitenbeheer:
-
Opstellen functionele specificaties (requirements) voor informatiesystemen en administratieve organisatie.
-
Opstellen gebruikershandleidingen en procesbeschrijvingen. 
-
(Laten) opstellen acceptatie testplan en uitvoeren en begeleiden acceptatietest bij updates/upgrades of nieuwe informatiesystemen.
-
(Laten) opstellen implementatieplan voor het invoeren van gewijzigde (onderdelen van) informatievoorzieningen.
-
Vrijgeven van gewijzigde (onderdelen van) informatievoorzieningen, zoals applicaties, gebruikershandleiding en procesbeschrijvingen.
-
Rapporteert aan Coördinator Functioneel Beheer.


Competenties
-
Tenminste MBO werk- en denkniveau
-
Samenwerken in teamverband.
-
Servicegericht.
-
Sociale vaardigheden.
-
Communicatieve vaardigheden.
-
Goede mondelinge en schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid.
-
Beheersen Nederlandse taal.
-
Algemene ICT kennis (vereiste).
-
Facilitor Kennis en werkervaring (vereiste).
Overheidservaring (vereiste).

Het is belangrijk dat u klantbewust en integer kunt handelen en beschikt over een algemene ICTkennis. Verder hebt u kennis en ervaring op de eerder genoemde omgevingen. Tevens is het essentieel dat u goed kunt samenwerken in teamverband, stresstolerant bent en beschikt over goede communicatieve vaardigheden. Verder hebt u oog voor bestuurlijke gevoeligheden.


Werk-/denkniveau
Minimaal MBO-niveau


Minimumeisen aan de inschrijving
Aan uw inschrijven stelt de provincie een aantal minimumeisen. Of u voldoet aan deze minimumeisen kunt u aangeven met een ja of nee in de e-Marktplaats. Als u voldoet aan alle gestelde eisen wordt de inschrijving verder beoordeeld op het gunningscriterium economisch meest voordelige inschrijving (EMVI).


Opleiding
U levert kopieën aan van uw diploma’s en certificeringen waaruit blijkt dat u beschikt over:
- een opleiding op minimaal MBO-niveau, in een klant ondersteunende richting.
- beschikt over minimaal twee van de vereisten (onder competenties).


Werkervaring
U dient een CV in waaruit blijkt dat u beschikt over:
- Ten minste 5 jaar aantoonbare ervaring in een klant ondersteunende functie.


Duur van de opdracht
Wij zijn op zoek naar twee junior Functioneel beheerders voor gemiddeld 36 uur per week, voor de duur van een half jaar met tweemaal optie tot verlenging van een half jaar. De inzet kan in overeenstemming vanaf augustus 2014 verhoogd worden naar gemiddeld 40 uur per week. De Provincie behoudt zich het recht voor om het contract eventueel te beëindigen op basis van een evaluatiegesprek.
Startdatum werkzaamheden is 1 juni 2014.


Prijs
U dient uw uurtarief inclusief reis- en verblijfkosten en inclusief eventuele overige bijkomende kosten, exclusief BTW, ingevuld, af te ronden op hele euro's. Deze dient u in te vullen bij de grijze button 'Invoeren offerte totaalbedrag'. Uw uurtarief bedraagt maximaal € 45,-.

 

 

 
Type opdrachtgever: Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden