Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 2014-134
 
Opdracht: Werkplekbeheerder, 36uur p/w
 
Sluitingsdatum: 2014-05-19 23:59
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: ICT (zakelijke automatisering)
 
Provincie: Noord-Holland
 
Beschrijving:

Startdatum 2 juni 2014
Einddatum 31 december 2014
Max. uurtarief € 45,00
Uren per week 36
Uren per dag 8
Optie tot verlenging 3 keer, 2 maanden



De opdrachtomschrijving

“De ICT-voorziening moet het gewoon doen”. Operations is het gedeelte van de ICT-organisatie dat verantwoordelijk is voor het in productie nemen en beheren van de technische ICT-oplossingen en systemen van het ziekenhuis.

Tevens is de afdeling Operations verantwoordelijk voor:
- Het vervaardigen van de benodigde technische infrastructuur voor nieuwe of gewijzigde ICT-producten of diensten.
- Het technisch accepteren van nieuwe of gewijzigde ICT-producten of diensten (voorbeeld).
- Het oplossen van verstoringen die optreden in de technische infrastructuur en het voorkomen van het herhaaldelijk optredend van dergelijke verstoringen.

Operations is een afdeling van ruim 70 medewerkers, die bestaat uit 3 clusters: Network, Telecom & Datacenter, Server & Storagemanagement en Workspacemanagement. De technisch architecten maken onderdeel uit van Staf Operations, een team van 8 medewerkers (4 procescoördinatoren en 4 technisch architecten). Als 5e technisch architect complementeer jij de groep met jouw specialisatie op het gebied van storage-solutions.

Jouw directe collega’s zijn actief op de volgende gebieden: security, informatiebeveiliging, netwerk, servers, werkplek- en applicatie-architectuur.


Functie
Als werkplekbeheerder draag je zorg voor het monitoren en verder ontwikkelen van de ongeveer 10.000 werkstations met bijbehorende programmatuur en randapparatuur, die we in het AMC hebben. Je lost problemen op binnen de daarvoor overeengekomen servicelevels. Als het nodig is, ga je naar de gebruikers toe voor ondersteuning.


Resultaatgebieden/taken
- Je installeert, test en onderhoudt (rand)apparatuur (pc’s, printers, etc.);
- Je installeert, test en onderhoudt standaardprogrammatuur voor kantoorautomatisering;
- Je installeert, configureert en verhuist werkstations;
- Je signaleert, analyseert en lost storingen op.
- Je bent bereid oproepdiensten buiten de reguliere werktijden te vervullen.
- Je vertaalt de wensen van opdrachtgevers naar de producten en diensten die wij kunnen bieden.
- Je bent klantgericht.
- Je onderhoudt contact met leveranciers, bijvoorbeeld bijreparaties van pc's.


De kandidaatomschrijving

De werktijden die gelden voor het uitvoeren van de werkzaamheden liggen tussen 07.30 uur en 18.00 uur.

- Je kunt omgaan met deadlines en bent stressbestendig;
- Je bent in staat in heldere bewoordingen uitleg te geven, zowel mondeling als schriftelijk.
- Je hebt een daadkrachtig probleemoplossend vermogen

Eerste gesprekken zullen plaatsvinden op 22 en 23 mei
Tweede gesprekken zullen plaatsvinden op 27 en 28 mei


De planning

Datum publicatie 12 mei 2014 
Sluiting vragen 14 mei 2014 
Beantwoording vragen 15 mei 2014 
Sluiting opdracht 19 mei 2014 
Gesprekken 23 mei 2014 
Terugkoppeling 2 juni 2014 

 

Eisen
-Je bent, via CV aantoonbaar, in bezit van een diploma MBO-informatica.
-Je hebt, via CV aantoonbaar, minimaal 5 jaar ervaring als werkplekbeheerder in een omgeving met meer dan 6.000 werkplekken.
-Je hebt, via CV aantoonbaar, ruime ervaring met Office 2003, 2010, Windows Xp en Windows 7
-Je hebt, via CV aantoonbaar, kennis van de specificaties en de bijbehorende mogelijkheden van PC/laptop hardware en- software configuraties
-Je hebt, via CV aantoonbaar, een grondige up-to-date kennis van hard- en software.
-Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden


Gunningscriteria

-Je hebt, via CV aantoonbaar, Kennis van en ervaring met call registratiesystemen en administratie van CMDB omgeving;  50%
-Je hebt, via CV aantoonbaar, kennis van Antivirus (bij voorkeur McAfee)  35%
-Je hebt, via CV aantoonbaar, ervaring in een zorgomgeving  15%

 
Type opdrachtgever: Zorginstelling
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden