Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: FL299
 
Opdracht: Callcentermedewerker
 
Sluitingsdatum: 2013-01-15 12:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Communicatie, Management support
 
Provincie: Flevoland
 
Beschrijving:

 

    Publicatiedatum 07-01-2013
Dienstverband 32 uur per week Aanvraagnummer  
Werk/denkniveau MBO Verloopdatum 15-01-2013 12:00
Aanvang z.s.m.  
Duur 6 maanden (optie tot verlenging: 1 mnd.)  
 
 

Organisatie
Het cluster KlantContactCentrum is het klantcontact centrum van de gemeente . De overall doelstelling van het KCC is op basis van de kennisbank zoveel mogelijk klantvragen afhandelen. Het verstrekken van de juiste informatie over de gemeente en haar producten en diensten.

 

Opdracht
De tijdelijke opdracht bevat het verstrekken van telefonische informatie in het klant contact centrum van onze gemeente.

 

- Afhandelen diverse 1e lijns gesprekken met behulp van kennisbank met veelgestelde vragen en antwoorden.
- Warm doorverbinden naar de afdeling indien het gaat om vragen welke niet door de callcentermedewerker beantwoord kunnen worden (zogenaamde 2de of 3de lijns gesprekken)
- Maken van terugbelverzoeken met een duidelijke omschrijving van de vraag
- Registreren van meldingen in de openbare ruimte
- Indien de inkomende telefoontjes dit toelaten het verrichten van licht administratief werk.
- De callcenter medewerker heeft vaste werktijden van 8.30 uur tot 17.00 uur en als vaste werkdagen: maandag, woensdag, donderdag en vrijdag.
- De callcenter medewerker is gedurende de inleenperiode volledig beschikbaar en neemt geen vakantie op.
- Kennis van: reisdocumente, rijbewijzen en ID

 

Gunningscriteria (weging)
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een soortgelijke functie (30%)
- Minimaal 3 jaar werkervaring in een gemeentelijke omgeving (30%)
- Volledige beschikbaarheid gedurende de inhuurperiode (40%)


Competenties
De kandidaat dient over de volgende competenties te beschikken:
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
- Goede telefoonstem
- Stressbestendig
- Teamplayer

 

Gedurende de selectiegesprekken bij gemeente zullen deze competenties beoordeeld worden.

 

Functieschaal
Deze functie is ingeschaald in schaal 5.

 

Benodigd aantal professionals
1

 

CV-eisen
Maximaal 3 pagina’s, opgesteld in het Nederlands, minimaal 2 referenties.

 

Werkdagen
De opdracht kan worden vervuld op de volgende werkdagen: Ma – Wo – Do – Vr.

 

Planning
De gesprekken bij de gemeente zijn gepland op 22 januari 2013. De kandidaten die hiervoor uitgenodigd zijn, ontvangen uiterlijk op 18 januari 2013 bericht. Overige kandidaten ontvangen na de gesprekken bericht over de voortgang van de marktplaatsopdracht.

 

Overige informatie
ZZP-ers die reageren dienen in het bezit te zijn van een geldige VAR wuo of VAR dga. De gemeente kan om een Verklaring Omtrent het Gedrag (VOG) verzoeken.

 

 
Type opdrachtgever: Gemeente
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden