Opdracht informatie
Startdatum |
2-6-2014 |
Einddatum |
31-12-2015 |
Optie tot verlenging |
ja |
Aantal posities |
1 |
Aanvraag reden |
Project |
Aanvraag reden opmerkingen |
Afwijkende werktijden: Incidenteel bij tijdsdruk en/of tijdens uitvoering |
De dagelijkse werkzaamheden van de medewerker zullen grofweg bestaan uit:
Tijdens de voorbereiding:
- Het in goed overleg met de beheerder, het
technisch team en het contractteam van MOBZ
opstellen van technische werkomschrijvingen die
geschikt zijn om het werk aan te besteden;
- Het ramen/kostprijsbepalen van de
gespecificeerde werkzaamheden;
- Het inventariseren, kwantificeren en vaststellen
van beheersmaatregelen van aan het werk te
relateren opdrachtgever risico’s.
Tijdens de aanbesteding
- Invullen technisch inhoudelijke back-office
functie;
- Technisch inhoudelijk beoordelen van offertes.
Tijdens uitvoering
- Het met de invalshoek “wordt het juiste
gebouwd” beoordelen van de producten van de
opdrachtnemer;
- Invullen technisch inhoudelijke back-office
functie;
- Het technisch inhoudelijk begeleiden van de
opdrachtnemer;
- Het overdragen van het technisch dossier aan de
beheerder.
Gevraagde rol
Om de huidige MOBZ project organisatie zoveel mogelijk te ontzien is besloten om voor de voorbereiding en realisatie van de hoogst noodzakelijke onderhoudmaatregelenn binnen de MOBZ project organisatie tijdelijk een separate werkgroep in het leven te roepen. Deze werkgroep zal voor wat betreft het technische domein bestaan uit 2-3 medewerkers die de te realiseren werkzaamheden zodanig zullen moeten voorbereiden (afstemmen met stakeholders, specificeren, kostprijs bepalen) dat ze kunnen worden aanbesteed.
Door de aard van de werkzaamheden en de noodzaak om ze snel uitgevoerd te krijgen is er besloten dat deze werkzaamheden vrij gedetailleerd zullen moeten worden gespecificeerd. ( niveau van werkomschrijving).
Indien capaciteittechnisch mogelijk willen we de nieuw aan te trekken medewerkers ook inzetten om het reguliere technisch team te versterken. Voorwaarde hierbij is dat de werkzaamheden t.b.v. de kritische maatregelen hier geen hinder van mogen ondervinden.
De gevraagde de rol betreft de medewerker die het technisch inhoudelijk deel inclusief het bepalen van de kostprijs van de te verrichten werkzaamheden kan uitvoeren.
Aanvraag gunningscriteria
|
Opleidingsniveau zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel |
|
9 |
Jaren werkervaring zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel |
|
9 |
Ervaring in GWW sector (grond/weg/waterbouw) |
|
9 |
Ervaring in publieke sector |
|
9 |
Relevantie werkervaring zoals gevraagd in bijgevoegd functieprofiel |
|
9 |
Ervaring met projectmatig werken |
|
9 |
|
|
|
|
|