Omschrijving van de opdracht
Er wordt uitgegaan van een 40- urige werkweek.
Hoofdtaken:
1. Technisch inhoudelijke advisering binnen projecten
-Ondersteuning van de projectleider in complexere projecten;
-Inkopen van diensten, leveringen of werken;
-Beoordelen van bestekken, vraagspecificaties en werkomschrijvingen binnen het eigen vakgebied;
-Met of namens projectleider bijwonen en beoordelen van FAT, SAT en SIT-tests;
-Adviseren bij inbedrijfstellingen van installaties;
-Begeleiden van inspecties en andere nadere onderzoeken;
-Zorgdragen dat provincie-specifieke eisen aan installaties, ten uitvoer worden gebracht;
2. Projectuitvoering
-Leiding geven aan eenvoudige projecten met een gestandaardiseerde aanpak, inclusief organisatorische en financieel administratieve taken;
-Opstellen aanbestedingsstukken (werkomschrijvingen, bestekken, ramingen en besluitvormingsstukken);
-Optreden als directie UAV;
-Houden van toezicht op de uitvoering;
-Voeren van besteksadministratie;
3. Deelname aan storingsdienst
4. Begeleiding van (dagelijks)onderhoudscontracten
-Coördineren en bewaken van storings- en schademeldingen;
-Analyseren van storingen en schades en doen van verbetervoorstellen (problemmanagement);
-Verzorgen financiële en administratieve afhandeling van storingen en schades;
-Aansturen van de aannemer vanuit de storingsdienst;
-Bewaken van de contractuitvoering;
-Beoordelen van onderhoudsconcepten;
-Bewaken van storingsregistraties en onderhoudsmanagementsysteem (OMS)
-Analyseren van storingen en schades en doen van verbetervoorstellen (problemmanagement);
-Leveren bijdragen aan Assetmanagement;
Eisen ten aanzien van de aangeboden kandidaat
(U dient aan te geven of u volledig aan de gestelde eisen voldoet door de vragenlijst op het aanbestedingsplatform volledig in te vullen)
-Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar gedurende 16 maanden met een mogelijke verlenging van 1 jaar. De kandidaat moet liefst 1 juni 2014 doch uiterlijk 1 juli 2014 kunnen starten;
-Maximaal uurtarief (incl. reiskosten, verzekeringen ed): € 90,- per uur. Op basis van normale kantooruren.
-Vormvereiste: De inschrijver heeft maximaal 2 CV’s van kandidaten aangeleverd en toegevoegd in de map 'mijn documenten' op het aanbestedingsplatform;
-Kennis en expertise: Uit het CV blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring) beschikt over:
-HBO Werk en Denkniveau op het gebied van werktuigbouwkunde;
-Aantoonbare ervaring (minimaal 5 jaar) in het werkveld van het bouwen dan wel renoveren of onderhouden van sluizen en beweegbare bruggen;
-Aantoonbare ervaring met projectmatig werken;
-Aantoonbare ervaring met het opstellen van programma’s van eisen, bestekken en werkomschrijvingen;
Aantoonbare ervaring met UAV/UAV-GC.
Wensen ten aanzien van de aangeboden kandidaat
-Ervaring met planningstools, ramingsmethodieken (SSK) en aanbestedingsvormen;
-Kennis van- en vaardigheid in het werken met informatieverwerkende systemen;
-Ervaring met planningstools, ramingsmethodieken (SSK) en aanbestedingsvormen;
-Kennis van en vaardigheid in het werken met informatieverwerkende systemen;
-Inzicht in het functioneren van het openbaar bestuur en de provinciale organisatie;
-Open en proactieve houding;
-Vaardigheid in het voeren van overleg;
-Vaardigheid in het voeren van besteksadministratie en het secretariaat bij projecten;
-Organisatorische vaardigheden;
|