Details opdracht


Vorige  Volgende

Referentienummer: 103090:1
 
Opdracht: medewerker Elektro bij Dienst Beheer Infrastructuur,40 uur per wk
 
Sluitingsdatum: 2014-05-22 10:00
 
Status: gesloten
 
Vakgebied: Elektrotechniek
 
Provincie: Zuid-Holland
 
Beschrijving:

Omschrijving van de opdracht

Er wordt uitgegaan van een 40- urige werkweek.

 

Hoofdtaken:
1. Technisch inhoudelijke advisering binnen projecten
-Ondersteuning van de projectleider in complexere projecten;

-Inkopen van diensten, leveringen of werken;

-Beoordelen van bestekken, vraagspecificaties en werkomschrijvingen binnen het eigen vakgebied;

-Met of namens projectleider bijwonen en beoordelen van FAT, SAT en SIT-tests;

-Adviseren bij inbedrijfstellingen van installaties;

-Begeleiden van inspecties en andere nadere onderzoeken;

-Zorgdragen dat provincie-specifieke eisen aan installaties, ten uitvoer worden gebracht;


2. Projectuitvoering
-Leiding geven aan eenvoudige projecten met een gestandaardiseerde aanpak, inclusief organisatorische en financieel administratieve taken;

-Opstellen aanbestedingsstukken (werkomschrijvingen, bestekken, ramingen en besluitvormingsstukken);

-Optreden als directie UAV;

-Houden van toezicht op de uitvoering;

-Voeren van besteksadministratie;

3. Deelname aan storingsdienst          

4. Begeleiding van (dagelijks)onderhoudscontracten

-Coördineren en bewaken van storings- en schademeldingen;

-Analyseren van storingen en schades en doen van verbetervoorstellen (problemmanagement);

-Verzorgen financiële en administratieve afhandeling van storingen en schades;

-Aansturen van de aannemer vanuit de storingsdienst;

-Bewaken van de contractuitvoering; 

-Beoordelen van onderhoudsconcepten;

-Bewaken van storingsregistraties en onderhoudsmanagementsysteem (OMS)

-Analyseren van storingen en schades en doen van verbetervoorstellen (problemmanagement);

-Leveren bijdragen aan Assetmanagement;


Eisen ten aanzien van de aangeboden kandidaat

(U dient aan te geven of u volledig aan de gestelde eisen voldoet door de vragenlijst op het aanbestedingsplatform volledig in te vullen)

-Beschikbaarheid: De aangeboden kandidaat is beschikbaar gedurende 16 maanden met een mogelijke verlenging van 1 jaar. De kandidaat moet liefst 1 juni 2014 doch uiterlijk 1 juli 2014 kunnen starten;

-Maximaal uurtarief (incl. reiskosten, verzekeringen ed): € 90,- per uur. Op basis van normale kantooruren.

-Vormvereiste: De inschrijver heeft maximaal 2 CV’s van kandidaten aangeleverd en toegevoegd in de map 'mijn documenten' op het aanbestedingsplatform;

-Kennis en expertise: Uit het CV blijkt minimaal dat de aangeboden kandidaat aantoonbaar (middels opleidingen, cursussen, werkervaring) beschikt over:
-HBO Werk en Denkniveau op het gebied van werktuigbouwkunde;

-Aantoonbare ervaring (minimaal 5 jaar) in het werkveld van het bouwen dan wel renoveren of onderhouden  van sluizen en beweegbare bruggen;

-Aantoonbare ervaring met projectmatig werken;

-Aantoonbare ervaring met het opstellen van programma’s van eisen, bestekken en werkomschrijvingen;

Aantoonbare ervaring met UAV/UAV-GC.


Wensen ten aanzien van de aangeboden kandidaat

-Ervaring met planningstools, ramingsmethodieken (SSK) en aanbestedingsvormen;

-Kennis van- en vaardigheid in het werken met informatieverwerkende systemen;    

-Ervaring met planningstools, ramingsmethodieken (SSK) en aanbestedingsvormen;

-Kennis van en vaardigheid in het werken met informatieverwerkende systemen;

-Inzicht in het functioneren van het openbaar bestuur en de provinciale organisatie;

-Open en proactieve houding;

-Vaardigheid in het voeren van overleg;

-Vaardigheid in het voeren van besteksadministratie en het secretariaat bij projecten;

-Organisatorische vaardigheden;

 

 
Type opdrachtgever: Provincie
 
Vorige Volgende Terug naar overzicht 
... disclaimer | contact | algemene voorwaarden